IP Tracking

Moderator: Miels

Re: IP Tracking

En toen woonde ik weer veilig in Nederland op mijn oude vertrouwde adres. 8)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: IP Tracking

hehe proxys ;)

Tja ... :shock:

Re: IP Tracking

Lethy schreef:ik heb dynamisch ip dus, vanaf ik mijn adsl bakje uitzet, en weer aan, heb ik nieuw ip. dan nog, iemand die dat ip aanvalt, komt uit op mn router dusja, mn pc zal er geen last van hebben.


Iedereen doet hier zo paranoia over ... Mensen gaan je echt niet hacken ofzo als ze op dit forum je IP zien :shock:

De echte proffesionele hackers houden zich echt niet bezig met een pc te hacken waar niks van belangrijke documenten op te vinden is ...


tjah.. "proffesionele hackers" die proberen websites van bedrijven te hacken en als ze dat lukken, dan worden ze betaald door het bedrijf door de zwakke plekken aan te geven, meestal "White-hackers".

En jah, 90% van de "hackers" zijn vaak script-kiddies die programma's gebruiken om iemands computer binnen te dringen en dan zo al je bestanden kan kopieeren of wissen en die zijn vaak bereid om zo veel mogelijk IP's uit te proberen voor een succesvolle hack uit te voeren...

Re: IP Tracking

Ok, op die site van nasasoft lukt mij dat dus maar de laatste stap gaat altijd mis, die vragen achter telefoonnummer en dat werkt niet.....


hoe doede da?

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: IP Tracking

Inderdaad: deze banner wordt automatisch gegenereerd. En als ik kijk dan zie ik mijn eigen IP adres staan en dus niet die van jou!
;)

Idd niet via de banner zie je IP adres, maar wel gewoon op de site he..

Of heb je als mod geen IP blokje bij elke member post ;) :wink: :shock:

ook zo ons mail adres en mensen met een dynamisch ip kunnen ook gebant worden via een rager ban hoewel de kans groot is je andere dan ook treft

Maar maak je geen illusie elke site die je bezoekt en zeker waar je je registreerd kan je ip adres en je mail adres zien ;)
Si non è vero è bien trovato

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: IP Tracking

Maar maak je geen illusie elke site die je bezoekt en zeker waar je je registreerd kan je ip adres
Nee hoor. Noem maar een site, dan bezoek ik hem vanaf hier zonder dat ze mijn IP hebben.


en je mail adres zien   :shock:
Alleen als je zo dom bent om je ECHTE email adres in te vullen. Gelukkig hebben we hotmail, yahoo, gmail, etc... :wink:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: IP Tracking

COPIE schreef:Maar maak je geen illusie elke site die je bezoekt en zeker waar je je registreerd kan je ip adres
Nee hoor. Noem maar een site, dan bezoek ik hem vanaf hier zonder dat ze mijn IP hebben.
Ik stuur je een pm ;) ;)
en je mail adres zien   ;)
Alleen als je zo dom bent om je ECHTE email adres in te vullen. Gelukkig hebben we hotmail, yahoo, gmail, etc... :wink:
Je moet toch een bevestigings mail krijgen en een mail adres is een mail adres ...

Je ECHTE bedoel je die van je provider mee? :shock:
Si non è vero è bien trovato

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: IP Tracking

Ik stuur je een pm   ;)   ;)
Ik ben er zojuist geweest, check je logs. Mijn echte IP begint met 24 (chello) of 194 (xs4all), afhankelijk van waar ik ben.


Rogier schreef:Je moet toch een bevestigings mail krijgen en een mail adres is een mail adres ...

Je ECHTE bedoel je die van je provider mee?   ;)
Ja of van je werk of eigen domein of wat dan ook. Ik misbruik voor dit soort fratsen in ieder geval altijd random hotmail adressen :shock:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: IP Tracking

Bij paranoide is er altijd nog http://www.anonymizer.com/ ... :shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: IP Tracking

Bij paranoide
Heb ik geen last van hoor ... ben me bewust van me sporen die ik na laat over het internet, maar heb geen behoefte daar allemaal moeilijke trucjes voor uit te halen dat te omzeilen :wink:
Si non è vero è bien trovato

Re: IP Tracking

heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


Mvg Richard

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: IP Tracking

Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.


Wat je natuurlijk wel kan doen is die IP adressen bannen. Maak een blacklist, en een bezoeker met een IP dat op die lijst staat forward je direct naar www.bondtegenvloeken.nl :shock:


Misschien dat je via whois of visual traceroute services kunt achterhalen wie er achter zit, als je ook een email adres hebt maak je al meer kans. Maar als het gewoon een random IP is van een normale provider en verder heb je geen concrete info, dan zal het niet lukken vrees ik (om precies deze reden lukte het stichting Brein pas geleden ook niet).
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Re: IP Tracking

Rogier schreef:
Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.


Wat je natuurlijk wel kan doen is die IP adressen bannen. Maak een blacklist, en een bezoeker met een IP dat op die lijst staat forward je direct naar www.bondtegenvloeken.nl :shock:


Misschien dat je via whois of visual traceroute services kunt achterhalen wie er achter zit, als je ook een email adres hebt maak je al meer kans. Maar als het gewoon een random IP is van een normale provider en verder heb je geen concrete info, dan zal het niet lukken vrees ik (om precies deze reden lukte het stichting Brein pas geleden ook niet).

Heeyz thnx voor de info


Greetzz Rich

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: IP Tracking

Rogier schreef:
Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.


Wat je natuurlijk wel kan doen is die IP adressen bannen. Maak een blacklist, en een bezoeker met een IP dat op die lijst staat forward je direct naar www.bondtegenvloeken.nl :shock:


Misschien dat je via whois of visual traceroute services kunt achterhalen wie er achter zit, als je ook een email adres hebt maak je al meer kans. Maar als het gewoon een random IP is van een normale provider en verder heb je geen concrete info, dan zal het niet lukken vrees ik (om precies deze reden lukte het stichting Brein pas geleden ook niet).

IP bannen zou bij mij niet werken, dynamisch IP. Nu jopen dat ik het IP van een gebannede niet krijg.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: IP Tracking

IP bannen zou bij mij niet werken, dynamisch IP. Nu jopen dat ik het IP van een gebannede niet krijg.
Zet je mensen alleen voor een paar weken op de blacklist. En als het om een IP gaat van een provider die dynamische IP's geeft (welke provider is dat eigenlijk, en hoe vaak krijg je een ander IP?) dan blok je gewoon die hele range :shock:


Kunnen er wel een paar mensen je site niet bereiken, maar ja.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Reageer