Rapid White Brush On

Moderator: Rhiannon

Rapid White Brush On

Kan iemand van jullie meer informatie geven over Rapid White Brush On van 1 van die verkoopzenders.

Zorgt het inderdaad dat je tanden witter worden en zo ja, bleekt het dan alleen je tanden of verwijdert het echt de vlekken op je tanden?

Ze claimen het wel, maar het is niet de eerste keer dat er iemand wordt opgelicht.

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Rapid White Brush On

Volgens mij kan je beter (als je witte tanden wilt) naar een tandarts gaan en vragen of hij zo'n glazuur iets doet.Dan douwt die tandarts glazuren plaatjes voor JOU tanden..

Weet niet zeker of dit hier boven klopt..

:shock: (Bron: make me beautiful)

Re: Rapid White Brush On

ik gebruik rapid white nu zelf drie dagen en moet zeggen het werkt prima mijn tanden zijn gelijk bij de eerste dag al een tint lichter geworden en nu de derde dag kan ik spreken van witte tande nog niet helemaal natuurlijk hier en daar zit er nog wel een beetje geligheid maar ik blijf het nog gebruiken zodat dat ook meet vervaagd is maar in ieder geval mijn tanden zijn wel verkleurd.

en zeg nou zelf als dit spul werkt waarom zou je dan veel geld uitgeven aan de tandarts die het voor je wit maakt kost je alleen maar meer geld dit is een kuur van 21 dagen en je krijgt de tweede stik gratis dus je kan even goed vooruit en bij de tandarts is een behandeling en dan is het weer klaar om je tanden weer geel te laten worden en dan kan je na een jaar weer naar de tandarst om het weg te laten halen.

bij mij werkt rapid white brush on wel en zelf ik heb een gaatje en als je het daar op smeert voel je er niks van alleen als je ontstoken tandvlees hebt kan het een beetje irriteren en dan is het wel verstandig om eerst een bezoekje aan de tandarst te brengen.

gr miranda 22 :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Rapid White Brush On

hier verkopen ze rokerstandpasta en daar worden je tanden ook witter van, maar in ieder geval alles behalve beter :shock:
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Berichten: 38

Re: Rapid White Brush On

Miranda, het is helemaal niet natuurlijk om super witte tanden te hebben. Je tanden laten bleken, met die brush of bij de tandarts, is sowieso niet gezond. Een gelige laag is gewoon je glazuur. Die haal je juist weg met die onzin.

Berichten: 2

Re: Rapid White Brush On

Als je je tanden wilt bleken dan kan dat.

Bij de tandarts kost dat zo tussen de 150 en 500 euro( verschilt nogal per tandarts)

Van Rapid White weet ik niets maar er is ook een ander merk ( van Vivadent) te krijgen dat hetzelfde werkt.

Bleken is absoluut niet schadelijk voor je gebit!! Tijdens het bleken worden je tanden tijdelijk wat gevoeliger, dat wel.

En die "glazuurlaag" waar iemand het hier over heeft.......die dingen heten "facings" en de tandarts kan die voor je maken.

Ze kosten zo'n 150 euro per stuk(!!) en de tandarts moet er VEEL van je eigen glazuur voor wegslijpen. Geen optie voor gave, gezonde tanden dus!!

Trouwens.....die rokerstandpasta is net een schuurmiddel. Het veroorzaakt krassen op je glazuur waardoor ze witer lijken maar in werkelijkheid heb je ze beschadigd en verkleuren ze nog sneller dan voor die tijd.

Bleken kan dus zonder gevaar!! Doe het gerust als je het echt wilt.

Re: Rapid White Brush On

Hoi,

Ik heb rapid white brush on zelf een paar dagen gebruikt, en ik heb het idee dat het wel iets werkt, maar niet zo geweldig als op tv natuurlijk.

Ik heb erg slecht glazuur op mn tanden, maar van de rapid white worden ze helemaal niet gevoeliger ofzo. Dus het zal het niet kunnen.

Bleken bij de tandarts schijnt wel slecht te zijn, hoor! Volgens mijn tandarts iig wel. Hij raadde me het sterk af, terwijl hij toch degene is die er geld aan zou kunnen verdienen.

Re: Rapid White Brush On

Er staat vandaag in de metro dat tandbleekmiddelen met waterstofperoxide (ik weet of dat in Rapid White Brush zit en hoeveel (het ging vooral over internetaanbiedingen)) het tandvlees irriteert en in combinatie met alcohol en roken een verhoogd risico op kanker in de mond geeft. Nou krijg je tegenwoordig wel overal kanker van, maar toch lijkt me het niet helemaal gezond.

Ik heb van iemand gehoord dat als je gele tanden krijgt, je op je tandenborstel eerst tandpasta moet smeren en dan daar zout op strooien en dan je tanden poetsen. Het werkte bij mijn broert iets (wordt niet super wit, maar ze toch al heel wat witter als ze waren)

Berichten: 2

Re: Rapid White Brush On

= zout geen schuurmiddel dat je glazuur afschuurt ?

mvg

Linda

Berichten: 74

Re: Rapid White Brush On

en zeg nou zelf als dit spul werkt waarom zou je dan veel geld uitgeven aan de tandarts gr miranda 22 :?:
Omdat je het effect op lange termijn nog niet kent.... :shock:

Re: Rapid White Brush On

bondgirl_2170 schreef:= zout geen schuurmiddel dat je glazuur afschuurt ?

mvg

Linda
Weet ik niet, misschien is dat minder als de normale schuurmiddelen omdat het oplost in water?? :shock: (Goh, ik heb ook eens een slimme opmerking)

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: Rapid White Brush On

Er stond gister in de Spits (= krant) dat deze middellen harstikke giftig zijn :shock:

Berichten: 4

Re: Rapid White Brush On

Hallo Gerard,

Ik heb dit product gebruikt voor een periode van 4 weken. Mijn tanden werden iets witter maar niets spectaculair. Toch was ik zeer tevreden tot mijn volgende bezoekje aan de tandarts. Nu loop ik met 7 vullingen in mijn mond rond en weer net zulke "gele" tanden als voorheen.

Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken maar ik heb het goedje opgepakt en zo in een vuilcontainer gedeponeerd.

Vriendelijke groet, Sue Shi.

Berichten: 62

Re: Rapid White Brush On

Een dergelijk product gebruiken betekent natuurlijk niet dat je het poetsen van jouw tanden achterwege kunt laten. Als je een slecht gebit hebt krijg je ook sneller gaatjes. Heeft volgens mij niets met het product te maken, maar eerder aan jezelf.

Ik heb van nature vrij witte tanden, mijn tandarts staat er ook elke keer weer versteld van, omdat ik ook nog eens rook. Maar ik ben best wel benieuwd of dit ook daadwerkelijk goed voor je is... of het ook echt werkt EN hoe lang blijven ze wit.

Dat laatste is natuurlijk afhankelijk van de dagelijkse patroon, maar toch.

Re: Rapid White Brush On

Dit product schijnt wel te werken.

Radar (TROS programma) hebben het getest in raad je aan om die aflevering te kijken die je gewoon op hun website kan bekijken.

Reageer