hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 5

hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

hoe kan je op natuurlijk wijze je groei bevorderen en stimuleren ?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

Elke dag omgekeerd hangen met gewichten aan je armen...

Ik denk niet dat je iets kan nemen om je groei te bevorderen (buiten hormonen maar dat is dan niet meer zo natuurlijk)

Ik heb eens gehoord dat als je basket je dan beetje bij beetje word uitgerokken als je hoog springt om de bal in het net te krijgen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

Elke dag omgekeerd hangen met gewichten aan je armen...
Dat zou ik niet aanraden.

Waarom vraag je dit? Waar ga je de antwoorden voor gebruiken?

Je groei is gereguleerd door een fijn systeem van signaalstoffen in je lichaam. Als je lichaam over alle stoffen die het voor groei nodig heeft beschikt, groei je maximaal. Het tempo en de duur van groei is per persoon verschillend.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

Mrtn schreef:made in flanders schreef:

Elke dag omgekeerd hangen met gewichten aan je armen...
Grapje?

Ik heef toe, totaal mislukt, maar het zou volgens mij wel helpen, het is wel niet goed voor je bloedbanen dacht ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: hoe je lichaamsgroei bevorderen ?

Ja het is een grapje en nee, het helpt niet.

Lengtegroei wordt niet gestimuleerd door beslasting van je lichaam, maar door een scala aan signaalstoffen (hormonen). Daarvan veranderd de concentratie niet als gevolg van hangen met gewichten aan de armen. Het lijkt me eerder een verkeerde belasting van groeiende gewrichten..

Waarom vraag je dit? Waar ga je de antwoorden voor gebruiken?

Als je langer wilt worden dan je nu bent, ga naar een arts en win gedegen advies in. Ga niet zelf aan de slag, maar zoek adviezen van iemand die weet waar hij/zij het over heeft.

Dit forum is niet voor het bespreken van persoonlijke problemen, zoals in de bijsluiter van dit forum is aangegeven.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Reageer