Springen naar inhoud

Kennis in V6

• Log in om te kunnen reageren

U-Quark

U-Quark

• >25 berichten
  • 65 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 april 2006 - 07:53

hallo,

Ik vroeg me af wat je allemaal moet kunnen aan het eind van het 6e jaar VWO.
Mijn school is niet bepaald wat je noemt een goede school en daarom wouw ik weten wat je allemaal moet kennen om een technische studie te gaan doen.
Als je me het kunt zeggen van wiskunde, scheikunde, natuurkunde en biologie (met wiskunde als belangrijkste) dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Met kunnen bedoel ik dan de de stof.

alvast bedankt
"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 18 april 2006 - 10:52

Ik denk dat je eerst het verschil tussen kennen en kunnen moet kennen :roll:

Maar zonder gekheid, ik zou eens een kijkje nemen in de examenbundels of wat er in je leerboeken aan samenvattingen en/of leerdoelen staat. Ongeacht hoe goed je school is, wat daarin staat moet je kennen, begrijpen, of kunnen maken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Geologica

Geologica

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 27 april 2006 - 18:01

Op de sites http://www.watmoetik...stof/index.html en www.eindexamen.nl staan in elk geval de vaardigheden die je moet hebben om je examen succesvol te kunnen doen. Verder inderdaad examenbundels gebruiken of op internet examens downloaden.
Als je een bepaalde studie in gedachten hebt die je wilt gaan doen hierna kun je ook daar informeren naar de toelatingseisen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures