brede berichten

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.268

brede berichten

kan iemand mij vertellen wat dit bericht zo breed maakt???


http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...d=171325#171325


ligt dat aan een van de quotes, aan een link of wat, en hoe had ik het kunnen voorkomen??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: brede berichten

Ik denk dat het door de quote komt, een goede vraag om op phpbb.com te stellen

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: brede berichten

Ik zie het probleem niet. Kun je een screenshot maken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 2.242

Re: brede berichten

Volgens mij denkt Jan dat het scherm "extra" breed is door die schuifbalk onderaan zijn scherm, maar dat is normaal, ieder topic heeft dit.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.268

Re: brede berichten

Ook onbespoten groenten en fruit zitten vol (natuurlijke) stoffen die in betrekkelijk geringe doses al giftig zijn. Zo'n natuurlijke stof die (vooral) in de pitjes van aardbeien zit roept bij een klein deel van de mensheid forse en onaangename allergische (dus vergiftigings-)reacties op. Tomaat, familie van de zwarte nachtschade, bevat dezelfde gifstof als deze, nl. solanine Link
een van jullie is gemeen: ik gebruik nooit die URL's waar ik dan een leuk eigen naampje aan geef, dus een van de moderatoren (Bart??) moet dat zojuist veranderd hebben. En nu is de weergave inderdaad een stuk smaller.


Als ik het goed begrijp zal bbcode links dus niet afbreken (totdat het echt niet meer breder kan misschien)


correct??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: brede berichten

Ook onbespoten groenten en fruit zitten vol (natuurlijke) stoffen die in betrekkelijk geringe doses al giftig zijn. Zo'n natuurlijke stof die (vooral) in de pitjes van aardbeien zit roept bij een klein deel van de mensheid forse en onaangename allergische (dus vergiftigings-)reacties op. Tomaat, familie van de zwarte nachtschade, bevat dezelfde gifstof als deze, nl. solanine Link
een van jullie is gemeen: ik gebruik nooit die URL's waar ik dan een leuk eigen naampje aan geef, dus een van de moderatoren (Bart??) moet dat zojuist veranderd hebben. En nu is de weergave inderdaad een stuk smaller.


Als ik het goed begrijp zal bbcode links dus niet afbreken (totdat het echt niet meer breder kan misschien)


correct??


Die gemene ben ik, dat kun je afleide uit mijn antwoord dat insinueert dat het de quote zou moeten zijn. Ik heb ook een newline (enter) aangebracht in de tekst met het grote lettertype, dit was ook niet het probleem.


Trouwens, deze draad heeft geen horizontale sleepbalk op grootscherm. Er is dus inderdaad iets anders, ik weet alleen niet wat.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: brede berichten

Volgens mij (let op het voorbehoud) ligt het aan de 2 reclamebanners onderin. PhpBB past zich namelijk geheel aan aan de schermresolutie van de gebruiker op 3 uitzonderingen;

- Minimaal 10 (geloof ik) pixels per tabelkolom (gebruikersinformatie, de post, enz)

- Minimaal het aantal pixels van de plaatjes, knoppen etc.

- URL's waarbij een gedeelte tussen 2 slashes of punten groter wordt dan het venster.


Probeer je venster maar eens te versmallen. Bij elk topic zonder reclamebanners onderin schuift alles netjes in elkaar. Bij topics met reclamebanners onderin niet. Deze hebben namelijk een opgegeven aantal pixels. Tussen deze twee is nog een opgegeven aantal pixels van de (witte) achtergrond en om het forum heen zit nog een blauwgroene achtergrond die ook nog een minimaal aantal pixels vereist. Totaal komt het dan op net iets meer dan de 1024 pixels waar je scherm waarschijnlijk op staat ingesteld.


Ga het maar eens na voor een aantal willekeurige topics. Je zult dit tegenkomen bij elk topic waar onderin reclamebanners zitten. Bij topics zonder reclamebanners is er niets aan de hand (bij mij iig).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer