Sauna belt diss

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Sauna belt diss

Ik kijk soms wel eens naar de TELLSELL programma's. daar hebben ze sins enige tijd een Sauna belt. Ik ga in deze topic niet proberen uiteen te zetten waarom dit ding niet werkt, maar ik had een beter idee gekregen.

Het voordeel van de Saunabelt is dat je gewoon kan gaan zitten relaxen en de pondjes eraf zweten. (aldus de verkoopgareoplichters). maar als je nou eens je lichaam gaat koelen!. je maakt een koud pak, van Aluminium en koper, die op temperatuur word gehouden (een metaal voelt koud aan als je het tegen je buik houd). je trekt het dus aan, en omdat je lichaam nu meer moet verbranden val je af.

wil je nog meer? nee dat is de hemel al.

Wie heeft er geen vertrouwen en waarom niet?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Sauna belt diss

Door deze koude zal je weerstand achteruit gaan, waardoor de kans op een ziekte groter word. Ten tijde van ziekte moet je alles doen behalve je lichaam koelen (tenzij boven de 40 graden of iets in die richting). Aangezien je ten tijde van ziekte ook niet veel beweegt, zal je metabolisme vertragen. Hierdoor zal je uiteindelijk juist weer aankomen.

En dan heb ik het nog niet eens over de technische problemen van het apparaat gehad (kosten aanschaf, kosten stroom, 'comfortabeligheid' etc.).
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 219

Re: Sauna belt diss

nu we er toch over bezig zijn: ik vroeg me af wat het volgende was??

ik zag een tijdje geleden op een reality programma op tv het volgende:

iemand ging in een soort pak tot aan het hoofd (dat aan een toestel bevestigd was) in een zetel liggen en op die manier viel die af ofzo??

Het was iets in een hotel in de bergen (oostenrijk ofzo)...

en ze had het toch precies niet warm noch koud ...

Na een week elke dag dat toestel een uurtje te gebruiken was ze rond haar taille een 4 tal cm's kwijt.....

Wat voor toestel is dit toch???

PS: voor de kijkers, het was in dat programma waarin Wendy Van Wanten op zoek gaat naar ne vent 8)

Reageer