Springen naar inhoud

accolade plaatsen in gewone tekst

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

richard67

richard67

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 april 2006 - 11:14

Dag, kan iemand mij vertellen hoe ik een accolade kan zetten naast een lijstje met items. Dus een grote verticale accolade naast een opsomming van wat punten en ik wil niet in de wiskundige modus werken. Het moet eigenlijk ook toepasbaar zijn op een slide (beamerclass).

alvast bedankt!

Richard

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 20 april 2006 - 11:25

Bedoel je in MS Word o.i.d.? Daar kun je onderin een tekenwerkbalk krijgen door in het menu Beeld op Werkbalken te gaan staan en daar op Tekenen te klikken.
Vervolgens kun je in die werkbalk bij Autovormen --> Basisvormen een accolade kiezen. Die kun je gewoon tekenen op de plaats waar je wilt.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

richard67

richard67

• 0 - 25 berichten
  • 4 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 april 2006 - 11:39

Sorry, het probleem onvoldoende beschreven, ik bedoel in Latex, zit ik op de verkeerde plaats in het forum?

Richard

Brinx

Brinx

• >1k berichten
  • 1433 berichten
  • Lorentziaan

Geplaatst op 20 april 2006 - 11:57

Richard, je zit in het goede subforum maar in het verkeerde topic! Een stukje naar beneden in dit feedbackforum zie je 'FAQ: Hoe werk ik met LaTeX?' staan. Kijk bovenaan pagina 2 voor een voorbeeld (klik op 'quote' om te zien hoe het ingevoerd is).

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 20 april 2006 - 11:58

bedankt Brinx. Op dit topic kan een -slotje-

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures