Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 33

Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Iedereen heeft recht op een beetje vooruitgang, of het nou om economie of technelogie gaat en ca.

Geen enkel land en vooral europa heeft invloed op Amerikanen. ze doen wat ze willen en maken overal de dienst uit..Wie niet met ons eens. is of aan onze kant staat is tegen ons en wordt beschouwd als een vaijand zeggen ze altijd. Praten we hier wel over een democratiese wereld, europa of landen???

Ze spelen gewoon met de europeanen en met de hele wereld, als europa ergens tegen is,worden ze eerst tijdje aan een lijntje gehouden en worden ze met de praatje van bush of ene amerikane hoge piet voor de gek gehouden en een standaard verhaal verteld. 1, 2, 3 bum de europeanen vergeten het probleem weer. Amerika heeft als enige land kernwapens tegen de mensheid gebruikt. Iedereen is bang voor ze en als ze zich bedreigd voelen, gebruiken ze het weer..

Europa doet alles voor Amerika en zullen amerika never nooit tegen spreken.

Maar omdat Iran niet zo maar alles pikt wordt het land meteen als een terrorist en een gevaarlijke land beschouwd...

Kortom als je niet luisterd wat ik zeg, schakel ik je........ Is dat niet een bedreiging?????

Heeft europa ooit Amerika tegen gewerkt?

Heeft Amerika ook daadwerkelijk op beschuldegingen en dergelijke gereageerd?

Heeft Amerika zich ooit verantwoordelijk gesteld voor fouten, die ze maken?

Heeft europa invloed op Amerika??

Europa heeft 10 talen keren Israël opgeroepen om geweld te staken enzo, maar geen enkele keer heeft Israël daarop gereageerd en europa heeft geen 1x sancties enzo durven nemen, maar als het om palastijnen gaat wordt er meteen sancties genomen.....is gewoon een voorbeeld.........

DE wereld is van de Amrikanen, en wij zijn de slaven van Amrikanen................

:P :P :roll: :P

Berichten: 4.546

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

inderdaad, de enige die kernwapens ooit gebruikt hebben zijn de amerikanen, zelf zeggen ze dat iran geen kernwapens mogen omdat dat te gevaarlijk zou zijn terwijl ze er zelf mee dreigen (ze hebben gezegt dat ze een kernaanval niet uitsluiten) dus wie zijn er nou gevaarlijk!

amerika heeft wel een groot zwak punt: hun gigantische dorst naar olie die niet te lessen valt zonder de hulp van anderen, sluit je dit af dan zijn ze niets meer. dit is de wereld's sterkste wapen tegen de amerikanen.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 33

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Assassinator schreef:inderdaad, de enige die kernwapens ooit gebruikt hebben zijn de amerikanen, zelf zeggen ze dat iran geen kernwapens mogen omdat dat te gevaarlijk zou zijn terwijl ze er zelf mee dreigen (ze hebben gezegt dat ze een kernaanval niet uitsluiten) dus wie zijn er nou gevaarlijk!

amerika heeft wel een groot zwak punt: hun gigantische dorst naar olie die niet te lessen valt zonder de hulp van anderen, sluit je dit af dan zijn ze niets meer. dit is de wereld's sterkste wapen tegen de amerikanen.


Ja, sterkste wapen tegen de amerikanen is olie, en daarom hebben ze irak aangevallen en nu willenn ze iran ook aanvallen en zo hebben ze de controle over de olie, dus ook weer geen punt...

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Waarom en met welk recht zijn de Amerikanen het eiland St Maarten binnengevallen?Waarom was er zo weinig op het nieuws en werd er na één dag niet meer over gepraat in het nieuws?Amerika heeft een machtig leger en vooral véél actie nodig om zijn oorlogseconomie draaiende te houden.Het gaat hier over de jobs van miljoenen mensen en de belangen van machtige bedrijven.Oorlog is een zegen voor wie het materiaal leveren mag.En mensenlevens?Er lopen nu al 6,5 miljard mensen rond ! Een idioot meer of minder,het zal ze wel een zorg wezen.Vechten voor Koning, Koningin en Vaderland!Die zitten lekker in het buitenland en wachten tot de laatste bom gevallen is en de laatste brand geblust is om dan onder het gejuich van idioten terug te keren en op het zweet van die idioten lui en lekker verder te leven.

Berichten: 4.546

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

bespeur ik daar sarcasme :roll: geeft niet, maar je hebt wel gelijk, het is een vicieuze cirkel geworden. ze zijn ooit begonnen met een gigantisch leger en kunnen er nu niet meer uit, er zijn teveel mensen, bedrijven en er is teveel geld nu mee gemoeit en daardoor moeten ze er wel mee verder want anders stort hun land in. amerika heeft zich pop verschillende manieren zo in de nesten gewerkt dat ze voor 100% in de nabije toekomst de fout ingaan die het begin is van het einde van de USA die we nu kennen. ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen, zeker niet rustig en volgens mij met een flinke kans op een 3de wereldoorlog!
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Ik hoop nu op het gezond verstand van de landen die lid zijn van de EEG,om zich niet te laten meeslepen.Jammer genoeg was het alleen Frankrijk,Duitsland en ons kleine Belgie die neen hebben gezegd tegen de Amerikanen.Ik ben verre van fanatiek,maar voor de eerste maal in mijn leven was ik fier op mijn land.Wat voor zaken hebben Nederlandse,Poolse soldaten in Irak?Wat voor nuttigs kunnen die daar doen?Wat kost dat aan de belastingbetaler?Democratie is een mentaliteit,en die kun je niet opleggen aan een land.Daar moeten ze uit zich zelf rijp voor worden.Laten we eerst eens voor eigen deur vagen,en eens kijken hoe democraties we zelf zijn.Ik heb familie in de US,en die zeggen dat de denkende Amerikaan verre van gelukkig is met de situatie.Hopelijk vind men genoeg denkende Europeanen om neen te zeggen.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Wie heeft tot nou toe kernwapens gebruikt.......

Sorry jongens (en meisjes), maar dit is geen politiek forum. De vraag was kort maar krachrtig, gaarne dus niet er andere dingen bij halen zoals de Iraakse oorlog, of de politieke toestand in de US.

Als je verder wilt praten over deze dingen kun je een vraag posten in het politieke forum.

Gesloten