tintelende vingers

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 11

tintelende vingers

weet iemand misschien wat er mankeert als je last hebt van een tintelende pink en ringvinger (alleen aan de rechter hand). het schijnt zo erg te zijn dat je er zelfs geen gevoel meer in hebt. onderzoek heeft uitgewezen dat het geen capale tunnel syndroom is. Wie weet wel wat het is?

Berichten: 39

Re: tintelende vingers

met die hand hou je zeker de hele dag je muis vast om over internet te surfen :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 156

Re: tintelende vingers

misschien heeft er inderdaad gewoon een zenuw in de verdrukking gezeten?
huh?

Berichten: 199

Re: tintelende vingers

misschien Raynaud?

plaatje

Groetjes nienke

Berichten: 3.165

Re: tintelende vingers

Of misschien dat ze wat sneller bloedtekort heeft in haar vingers door een variant in de aders. Zo mist bijvoorbeeld 10% van de mensen een ader in hun hand (boog dacht ik) die de rest wel heeft.

Dat in combinatie met de hele dag een muis vasthouden en typen is een goed recept voor tintelende vingers.

Ik heb zelf van nature dat mijn been wel eens kan gaan tintelen bij het zitten. Dit onder andere vanwege mijn grote lengte. Zeker als ik weer eens wat kilotjes ben aangekomen en mijn broek wat te strak zit is dat wel een probleem :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: tintelende vingers

Het is niet de bedoeling dat persoonlijke vragen op dit forum worden behandeld.

Mocht je het niet eens zijn met de beslissing om dit onderwerp op slot te doen, lees dan eerst nog eens de volledige regels. Als je dan nog steeds het idee hebt dat je post niet tegen de regels in gaat, dan kan je dat in het feedbackforum uitleggen. Begin daar gerust een (nieuw) onderwerp om je bezwaar toe te lichten. Vermeld in je post aub ook een link naar deze topic.

-slotje-
"Meep meep meep." Beaker

Gesloten