Besnijdenis

Moderator: ArcherBarry

Reageer

Besnijdenis

ik wilde vragen of jongens ook besneden worden omdat ze anders later een te groete penis krijgen, dit beweerd mijn vriend namelijk. zijn moeder heeft hem toen hij 4 was laten besnijden daarom.

graag serieuze reacties

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Besnijdenis

Ik denk dat je vriend je iets wijs maakt ofwel dat zijn moeder hem iets wijs gemaakt heeft. De omvang van de penis heeft niets te maken met besnijdenis
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: Besnijdenis

Ik ben het met knownothing eens en áls het al invloed zou hebben, zegt mijn boerenverstand dat hij minder in zijn groei zou worden geremd en dús juist eerder groter zou worden.

Besnijden wordt volgens mij om een paar redenen gedaan:

Hygiëne

Geloof

Te nauwe voorhuid

Grtz,

Ton

[/list]

Re: Besnijdenis

ana schreef:ik wilde vragen of jongens ook besneden worden omdat ze anders later een te groete penis krijgen, dit beweerd mijn vriend namelijk. zijn moeder heeft hem toen hij4 was laten besnijden daarom.

graag serieuze reacties
ALS IK HET HIER VOOR HET ZEGGEN HAD, VERDWEEN DIE "MOEDER" VOOR DE REST VAN HAAR LEVEN IN EEN DONKERE CEL, WAAR ZE OP WATER EN BROOD MOET LEVEN, EN WORDT ZE CONSTANT GEFOLTERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingEEN JONGETJE VAN AMPER VIER JAAR, DAT NOG VAN NIETS AFWEET EN TOTAAL NIETS TE ZEGGEN HEEFT, VOOR DE REST VAN ZIJN LEVEN VERMINKEN!!!!!!!!!!!!!!!AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding HOE DURVEN ZE!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DAT VINDEN ZE NORMAAL!!!!!!!!!!!! EN DAT IN EEN MAATSCHAPPIJ WAAR HET STRAFBAAR IS EEN KIND EEN DRAAI OM DE OREN TE VERKOPEN!!!!!!!!!!!!!!!! ALS HIJ DAT NU ZELF GEWILD HAD, WAS ER TOTAAL, MAAR DAN OOK TOTAAL GEEN PROBLEEM, MAAR ALS HIJ HET ZELF NIET WIL, DAN MOETEN ZE GODVERDE VAN ZIJN LICHAAM AFBLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Edit Moderator (Suyver): Te veel "schreeuwen" leidt af. Je hebt hier laten zien dat je ook normaal kunt praten...

Berichten: 38

Re: Besnijdenis

Sowieso onzin dat je een kind laat besnijden omdattie anders een te grote penis zou krijgen HALLO DAS TOCH JUIST IN ZIJN VOORDEEL? dan kandie tenminste tegen zijn vrienden zeggen dattie groot geschapen is. Zielig hoor van die moeder. Het is net alsof ze een stuk van zijn ego er af heeft laten snijden. zeer triest...

Reageer