Springen naar inhoud

Leeftijden in het profiel

• Log in om te kunnen reageren

raintjah

raintjah

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 mei 2006 - 22:16

Hoi,

Ik weet dat er een topic is met een poll over hoe oud iedereen is enzo, maar zou het niet veel handiger zijn moest het in het profiel verschijnen? Regelmatig ben ik benieuwd naar de leeftijd van bepaalde forumleden, maar die is nergens te vinden natuurlijk.. En zomaar vragen "hoe oud ben je", komt ook zo stom over :roll:

Mvg
Stijn
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 04 mei 2006 - 07:43

Een extra invulveld maken in het profiel is niet zo moeilijk. Maar dan ben je er nog niet. Veel mensen zullen het waarschijnlijk niet in gaan vullen. Kijk maar eens hoe weinig mensen hun woonplaats, beroep of locatie hebben ingevuld. En het verplicht laten invullen lijkt me al helemaal geen optie.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 04 mei 2006 - 08:12

bij het opzetten van het forum hebben we er ook al even bij stilgestaan. Daarbij bedachten we dat de waarde van een post misschien anders zou worden ingeschat wanneer je de leeftijd van iemand weet. Het mooie is juist dat dat op dit forum niet nodig is; als een post goede argumenten heeft maakt het niet uit wanneer iemand 13 blijkt te zijn. Als je al zou weten dat iemand jong is, neem je diens posts waarschijnlijk al minder serieus.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

kombelpeter

kombelpeter

• >250 berichten
  • 754 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 mei 2006 - 16:08

als een post goede argumenten heeft maakt het niet uit wanneer iemand 13 blijkt te zijn. Als je al zou weten dat iemand jong is, neem je diens posts waarschijnlijk al minder serieus.

Ik voel me aangesproken :wink:
Pim Fortuyn: Nederland is dood
Nederland: Pim Fortuyn is dood
I ♥ Apache!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures