Springen naar inhoud

Eigen regels nakomen op dit forum

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

01mercy

01mercy

• >100 berichten
  • 115 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 mei 2006 - 22:43

Ik ben van mening dat betreffende moderator hier:
http://www.wetenscha...showtopic=28983
regel 5.1 van regels bij het posten overschreid.

Ook al zit ik nog zo fout of doe ik nog zoiets doms, ik ben maar een mens. En ik wens niet denigrerend aangesproken te worden.

In het vervolg zal IK het meteen op deze manier afronden als ik iets te zeggen heb.

Vriendelijke Groet

Mercy

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 07 mei 2006 - 22:56

Om het voor iedereen volledig duidelijk te maken. Volgens mij doel je op de volgende regel:

Discriminerende / racistische / beledigende of denigrerende taal

Mijn reactie was noch beledigend noch denigrerend bedoeld. De desbetreffende tekst raakt kant nog wal.

Als je zelf zo strikt volgens de regels wilt leven, dan is het misschien wel handig om de 'LEES DIT EERST: de bedoeling van dit forum' te lezen.
Misschien had ik mijn taalgebruik iets zorgvuldiger kunnen kiezen. Het is voor een moderator niet leuk om het ene slotje na het andere uit te moeten delen in het theorieontwikkelingsforum omdat er simpel weg geen theorie in te bekennen is. Daar wordt je nogal moedeloos van. Je vraagt je bijna af, hoe moeilijk het is om 'de bedoeling van dit forum' te lezen. Elmo heeft zo z'n best gedaan om dit duidelijk en helder weer te geven.

Als miels dan ook nog waarschuwd voor strenger ingrijpen en je ziet bijna nog regelmatig 'onzin topics' (om het zo maar even te noemen) in theorie ontwikkeling, dan wordt je daar niet echt vrolijk van.
"Meep meep meep." Beaker

01mercy

01mercy

• >100 berichten
  • 115 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 mei 2006 - 23:09

Als je zelf zo strikt volgens de regels wilt leven, dan is het misschien wel handig om de 'LEES DIT EERST: de bedoeling van dit forum' te lezen.
Misschien had ik mijn taalgebruik iets zorgvuldiger kunnen kiezen. Het is voor een moderator niet leuk om het ene slotje na het andere uit te moeten delen in het theorieontwikkelingsforum omdat er simpel weg geen theorie in te bekennen is. Daar wordt je nogal moedeloos van. Je vraagt je bijna af, hoe moeilijk het is om 'de bedoeling van dit forum' te lezen. Elmo heeft zo z'n best gedaan om dit duidelijk en helder weer te geven.

- Ik had de regels beter moeten lezen
- Ik heb respect voor het feit dat je er af en toe moedeloos van wordt

Maar ondanks de regels zal je in de toekomst toch fouten zoals deze blijven tegenkomen omdat we uiteindelijk allemaal mensen zijn met mensen fouten.

- slotje - :wink:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures