[elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Moderator: physicalattraction

Reageer
Berichten: 380

[elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Ik heb net op geogravic channel op -earth investigation- gezien een stuk over verdwijningen in de bermuda driehoek tot de jaren midden 70,ook kwam er een stuk in voor met een technische vergelijking door ene meneer Hudsingson die liet zien hoe hij met elektromagnetische en korte golven voorwerpen liet opstijgen en zweven t/m een stalen kanonskogel aan toe.

Weet iemand hoe die combinatie in zn werk gaat en wat er over op internet te vinden is?[/img]
Stop de overbevolking

Berichten: 59

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

solarplanet schreef:Ik heb net op geogravic channel  op -earth investigation- gezien een stuk over verdwijningen in de bermuda driehoek tot de jaren midden 70,ook kwam er een stuk in voor met een technische vergelijking door ene meneer Hudsingson die liet zien hoe hij met elektromagnetische en korte golven voorwerpen liet opstijgen en zweven t/m een stalen kanonskogel aan toe.

Weet iemand hoe die combinatie in zn werk gaat en wat er over op internet te vinden is?[/img]
je bedoelt waarschijnlijk Hutchison...

http://www.gravitywarpdrive.com/Bermuda_Tr...-Time_Warps.htm
tijd is een truc van de Natuur om te voorkomen dat alles op het zelfde moment gebeurt - John A. Wheeler

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Ik zou denken dat je misschien ook iets aan eddy currents hebt. Zo worden magneetvelden opgewekt door gewoon een magneet tov een metaal te laten bewegen, een metaal dat normaliter niet magnetisch zou mogen zijn:

http://en.wikipedia.org/wiki/Eddy_current
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 380

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Juist ja gurdebeke,

Op tv zag je de voorwerpen zweven,ik heb een keer een man gesproken die zei dat ie in de jaten 50 achter het ijzeren gordijn was geweest en een experiment zag waarbij ze een 1m3 beton lieten zweven.bv 1m boven de grond.

Maar hoe flikt hutch. dit komt het door de combinatie van verschillende frequenties in een voorwerp.hij heeft het over bv een rf zender of zo?

Met de ene freq. wek je een mag feld op en met het volgende freq. trek je aan of stoot je het af.of niet?
Stop de overbevolking

Berichten: 15

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Heeft niets met frequenties te maken. maar met hele hoge voltages. zoek maar eens op google naar " ion+lifter " Het heeft allemaal te maken met ionisatie van de omringende lucht van het object.

Ik ben er namelijk ook mee bezig.
Free energie is bad for the goverment, but good for us!

Berichten: 380

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

Het lifter projekt ken ik maar dat is toch wat anders,dan gaat een assimetrische condesator zweven door de hoge spanning min. 30kv.

ik kreeg het idee dat hutchison golven op het voorwerp richt,maar ik kan niet zien waarmee,met een atenne waarschijnlijk.natuurlijk zijn het golven met een hoge spanning.
Stop de overbevolking

Berichten: 3

Re: [elektriciteit] Antigravitatie-levitatie van materialen

solarplanet schreef:Ik heb net op geogravic channel op -earth investigation- gezien een stuk over verdwijningen in de bermuda driehoek tot de jaren midden 70,ook kwam er een stuk in voor met een technische vergelijking door ene meneer Hudsingson die liet zien hoe hij met elektromagnetische en korte golven voorwerpen liet opstijgen en zweven t/m een stalen kanonskogel aan toe.

Weet iemand hoe die combinatie in zn werk gaat en wat er over op internet te vinden is?[/img]
Gustavear,

Levitatie effecten zijn ook wel te verklaren. Er zijn enkele manieren of methoden om voorwerpen te laten zweven. Zij berusten allemaal op een zekere giro kracht veroorzaakt door rotaties van zeer hoge frequenties hetzij door mechanica off elektromagnetische velden.

De Coler oscillator of de verbeterde Thule aandrijving en de van de graaf generator werken allen volgens deze wijze. Een priktol die door haar snelheid heel langzaam valt en stabiel draait laat zoiets zien. De aantrekkingskracht kan zo voor ongeveer 86% worden opgeheven. De generator bestaat meestal uit 6 magneten en veel wikkelingen uitgebreid met kernen met hoge q waarden.

Ook zijn er proeven met bijzondere vloeistof lichamen gemaakt. De energie is om het gewicht laag te houden een speciaal vloeibaar gas met hoge secundaire volumes. Door alles te projecteren in een plat vlak kan men door kantelen van richting veranderen.

Reageer