ayan kaloe en rita

Moderator: Rhiannon

Berichten: 87

ayan kaloe en rita

oom ron, gast. gast, ron, oom [aan wetenschapsforum.nl]

Stel dat aan dat tafeltje in uw restaurant achteraan een onogelijk morsig type aanschuift, dan kan dat natuurlijk de recensent zijn met de meest autoritaire smaakpapillen, de belichaming van de gastronomische cultuur bij uitstek, op grond waarvan u de felbegeerde michelin-ster mis kunt lopen. Iedereen met hetzelfde respect behandelen, al was het voor alle zekerheid. ook al hebben ze zo'n snor waar de soep in blijft hangen....

lees nog eens hoe minderwaardig en zonder niveau ik ben afgeserveerd en voorkom dat deze schande in de toekomst over u allen komt;. maak van de moderator geen smotherator! (blijf subsidiewaardig. verstik niet.) [wij komen hier op terug]

ayan

nu moet rita met de billen bloot: Eerst luister ik wat het volk de hondt hierover vindt, en dAn .... pas ik, recht door zee, de regels toe.................... die meten nu eenmaal altijd met twee maten dus daar kan je alle kanten mee op.......

we schrijven gewoon hun verhaal niet op. als ze het dan later vertellen, hebben ze toen gelogen, der staat immers niks van op papier! en iedereen die gelogen heeft moet zijn paspoort inleveren. Rie recht doorzee als immer, geeft alsnog het goede voorbeeld.. nu je eigenlijk de daders uit somalie niet op hun woord mag geloven, over Ayan, geeft ze toe dat ze dat ook niet mag van dader-regeringen, zoals ze stelselmatig neigt te doen en erger (' gelovigen kunnen hun geloof best stil houden ', etc).

zoals die man die het gevang in wil wegens chocolade consumptie: allemaal kinderslavernij... Ik wil mijn paspoort inleveren, niet zoals lennon zijn lintje, omdat het land liegt, maar gewoon, omdat ik wel eens gelogen heb! (vast wel) Iedereen kan begrijpen dat ik mijn paspoort niet waardig ben. laat ik het eerst maar eens verdienen met een inburgeringscursus... (gelukkig is ayan internationaal erkend talent, die wordt wel opgevangen door minder bekrompen lettervreters, die onze natie beroven van talent en economisch perspectief, ijverig beyond duty: kaloe)

kaloe

we weten op welke vraag je bent gezakt:

als je vraagt: wat is het lot van de werkloze? antwoord: uitkering, kun je ergens aanvragen,...... zeg ik ja, vooruit, inburgeringscursus..

maar: Aan welke afkorting beantwoordt de instantie die die uitkering verschaft. of waar je die aan moet vragen (want dat zijn twee verschillende...!)???? burgertje pesten! en dan nog wel een multimiljonair die ons perspectief op inkomsten veilig komt stellen :

omdat alle asielzoekers risico lopen in de uitkering te raken moet kaloe weten wat geen nederlander weet, want die afkortingen veranderen iedere drie jaar ...

als ervaringsdeskundige vraag ik u: Is het juiste antwoord CWI , moet je eerst heen, of ISD, die betaalt uit ??????

ik hoop dat huntelaar en vanderooi uitvallen, en dat we net als ajax telkens in de laatste seconde zwijnen, tot onze schande en ontluistering van het toernooi, zodat we met een vieze smaak constant bleek om de neus naar kaloe verlangen.........en dan pas kampioen. want we zijn niet alleen slechte verliezers, we zijn nog veel slechtere winnaars, misschien dat we het zo eens leren. En onze economie niet zo de speelbal laten zijn van rie te bont recht door zee, die naar willekeur te ijverig onze xenofobe instrumenten inzet om de spits te laten struikelen over een tentamen-vraag die mij destijds de twee tienen heeft gekost. eerste tentamen, ik kreeg een tien en een acht, omdat ik niet wist hoe de man heette die die fluttheorie in 1954 had geintroduceerd....... ja dat je een uitkering krijgt en dat dat heus allemaal wel goed geregeld is, dat weten we nu wel, maar hoe hEEt die instelling......trrrrrrrrrrring.....af..... niet erin, geen voetbal, geen glorie.... Iedere kwis moest zich schamen om zo'n flutvraag

tunnelvisie van ambtenarij en vreemdelingenhaat

zij die de daders of getuigen uit de wij-cultuur om bevestiging vragen..........dagelijks van de pot gerukt, en maar liegen

regeringen en familie vragen of het vluchtverhaal klopt, zembla lijkt rita wel..... Per definitie zijn partijen in het vluchtverhaal onbetrouwbare bron , anders was het onrecht in het vluchtverhaal niet allang internationaal erkend: somalie doet wel aan eerwraak en vrouwen discriminatie volgens alle rapporten, wij nederlanders brengen het niet eens op om ons in te leven in die cultuur om haar verhaal te begrijpen, tachtig procent ellende en besnijdenis is niet voldoende, uitstotingsprocessen en rechtsonzekerheid zijn niet voldoende, en als je er twintig procent bij jokt, of procedure-details, wordt je als leugenaar en fraudeur aan de hoogste boom gehangen, alsof hun lot zo volstrekt dragelijk zou zijn geweest als het onze......

oorlogspensioen

Zo vroeg mijn vader oorlogspensioen in de jaren zeventig en men ging zijn ex-schoonmoeder vragen als getuige! Nee, niets van waar, zei zij, wat hij zegt, heb ik allemaal gepresteerd...... Geen oorlogspensioen......

had ie dat dan verdiend zou je kunnen vragen . 1 ze moesten het haar niet vragen ' wegens verdiensten in het verzet ' 2 ook ik weiger mijn vaders verdiensten in dit licht te illustreren, net als hij zelf, die louter dode getuigen had genoemd, de waardigheid van die lijst en het niveau van informatie over verdiensten en overlijden van degenen die erop stonden had het onverstand ruimschoots kunnen voorkomen, sufferds, aftreden, paspoort inleveren, nooit meer voor ons voetballen, zo doen we dat....

ik heb dienst geweigerd! daar moet ik toch zeker mijn paspoort voor inleveren...pretty please....

kabeljouwen knorren geruststellend

zelfs als ze aan de haak zijn geslagen knorren ze nog 'met mij gaat alles goed hoor'... anders worden ze namelijk door de andere kabeljouwen opgevroten. Net als bij ons.........: een leugenaar eruit gooien kan alleen in het vertrouwen dat onze ' IMD ' iedereen een eerlijke kans geeft, als je door hebt dat dat niet zo is, stuit je op het taboe van onze wij-cultuur, en loop je ernstig risico van uitstoting, zeker in staat van oorlog of nationale verhitting. Zoals mijn hond opeens niet meer kreupelt als er een andere hond verschijnt, zo houden wij angstvallig voor elkaar verborgen dat wij door hebben dat wij niet deugen, want wie weet heeft die ander het echt nog niet door en dat is natuurlijk gevaarlijk.

rie te bont peilt ries de hondt de wereld rond en past dan toe ja recht door zee net als de sterke vvd

destijds werd iedereen door hulpverleners met leugen(tje)s binnen geloodst dus die rechtszekerheid alom of selectief terugdraaien is collectief hypocriet. Cohen stond ervoor open de 26 000 pardon te verlenen, rie doet alsof haar uitvoering zijn erfenis is , maar haar uitvoering is over ijverig en niet noodzakelijk, dus kan ze zich niet achter cohens erfenis verschuilen.

Hitler lostte ook een ' bevolkingsprobleem ' op waarvan hij het verleden de schuld kon geven, WEL van het probleem NIET van de ' oplossing '

Kan rie te bont dit onderscheid even maken: tussen het probleem van de 26000, de erfenis, en haar aanpak van het probleem, de endlossing eeeh ops eindlissing eeh ontlasting inlussing oplessing.. dat is het.....! de oplessing van het asielzoekersprobleem: inburgeren. trrrrring gezakt, wis je dat niet eens, nou wij leren dat al in de wieg hoor, zo'n gebrek aan talent hoeven wij hier niet.........

(dat iedereen je naar het leven staat, daarom kun je toch nog wel nAdenken ...)

en dan wil ik er nog even op wijzen dat 'de' inburgeringscursus alleen invloed heeft op de asiel en immigratie problematiek, terwijl er een ilusie vanuit gaat dat tevens de integratieproblematiek ermee aangepakt wordt en kan worden, leugen en misleiding. En voor die populistische suggestie, voor dat misleide volksgevoel moeten wij kalou straks missen in het veld, als het er op aan komt...

72% is in de hetze tegen ayan gevlogen de day after volgens standpunt.nl het naargeestigste vingertje aan de pols, dus dat zijn een hoop kiezers rita nu moet je wel....nu komt de rechtse rakker die roept rita doet aan vriendjes ik ben echt recht door zee weg ermee en daar verdampt je one-issue electoraat ver voor de verkiezinegen, wie op een fortuin-emotie wil winnen kan ook door een fortuin gepasseerd worden, dat effect kan elke kant op rollen.

13-5 waarom kan hirsi niet net als kalou opnieuw nederlanderschap aanvragen + inburgeringsexamen? alles opeglost... een wereldwijd bekend en verkopend boegbeeld van gerechtigheid, ons boegbeeld, ons taalgebied braCHT VOORT, BIJ ONS HELPT ZIJ REGEREN, DAS VERDIENSTE...... DIE LEUGEN ZOU DAT BEELD BEZOEDELEN? KOM NOU haar moeder wil niet in beeld wegens geloof, haar broer mag vrijuit praten waar hebben we het over ?alles opgelost... de bozeriken roepen nee ze moet de miljoenen van haar boekwerkjes en verder als nederlandse verdiend ook inleveren, ze moet terug in de hut van verstopping in nairobi, ze mag niet stil leven van haar opgebouwde reputatie in the states, die reputatie is van ons!! hoe durft zij... als enige onverdiend aan haar status en positie gekomen, omdat ze er toevallig niet voor in de wieg gelegd was? ha! wij hebben alles eerlijk, en zonder toeval dat een beetje mee zat, verdiend, dus wij zijn heel terecht diep verontwaardigd, want zij moet juist onberispelijk zijn en nu heeft zij opeens vier jaar en nog veel langer gelee bekend dat zij loog, en het Nieuws zegt dat zij dat deze wEEk bekende, kijk, daar kunnen we iets mee,

en die man die echtgenoot, volgens de voice over van zembla, wij krijgen hem niet te zien, klopt hirsis verhaal niet, heeft zij bij haar bekentenissen weer gelogen, hirsi zegt dat haar man haar via de tamtam opspoort met drie andere mannen haar ondervraagt in haar caravan en besluit haar wens tot scheiding te respecteren (hij had duidelijk ook anders kunnen besluiten, maar toch lijkt het een rituele bezwering van de schaamte, als hirsi aanbiedt hem terug te betalen is dat een belediging en ultieme krenking van trots....) nu zijn verhaal dat tegenover de leugenachtige hirsi geplaatst wordt door waarheidszoekende voice-over van zembla: hirsi belt manlief op in canada vraagt hem te komen, smeekt hem te blijven, getrouwd samen in holland, maar ja, hij zou misschien wel willen maar hij kan natuurlijk niet, heeft immers een bestaan opgebouwd in canada..... Kijk, ja , wie niet door die boze schaamte omdraaiing heenkijkt, en dit wil geloven, dan was zij niet bang met hem in canada te leven , engelstalig en daarom een land van haar voorkeur, dan koos zij dus vrijwillig voor nederland, en hoewel een leugen bij de bekentenissen over haar leugens geen enkel juridisch verschil maakt en hoewel zij hier duidelijk niet liegt, nagelt zembla haar nationaal aan de hoogste boom.... omdat ze doordraaien van scoopzucht...?!?

een zinsnede moet uit zijn verband gerukt constant herhaald worden en of zembla wil of niet, de broer zegt ' killing our family is tabOO with us ' killing our family is tabOO with us killing our family is tabOO with us killing our family is tabOO with us

Zie gebaar en intonatie hij zegt, we doen het inderdaad maar we kunnen er nooit over praten..... Wie moordt uit schaamte over praatjes, en schaamt zich vervolgens niet te praten voor die moord.............natuurlijk is dat dAN TABOE.....nee zembla. van de pot gerukt... .

mijn verbinding met mijn site is verstoord wil af en toe niet. dus maak ik dit hier wereldkundig hoop dat jullie der lol in hebben

nog even

broerlief zegt eerst ' wij rAken onze familieleden niet AAn ' dit is veelzeggend, want ze (ver)moorden inderdaad niet in somalie 'dat mag niet' dus ze ranselen tot de dood aan toe, tot levenslange invaliditeit. dus niet moorden, maar wel martelen tot de dood er eventueel op volgt....dus niet vanwege het slachtoffer de individu, maar vanwege het regeltje van de wij cultuur, ' familie niet doden ' , prefereren 'ze' in somalie (bijna tot helmaal dood) te martelen, boven moorden....

foei ayan je hield je niet aan onze regeltjes dus je had niets om voor te vluchten en als de rechter het niet met deze publieke opinie eens is dan blijven wij diep verontwaardigd overtuigd van ons gelijk, want wij zijn naargeestig gedesinformeerd en dat doet onze emoties goed, daar houden wij van.
pen pal voor verwondering en ontferming ( liefde is gunnen )

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: ayan kaloe en rita

Je hebt hier een zeer lange post geplaatst. Daar is opzich niets mis mee, echter ik kan niet een duidelijk onderwerp of vraag uit je post destileren. Graag zou ik dit iets duidelijker verwoord zien.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

familie vermoorden is inderdaad taboe in somalie

en ze zeggen : wij raken de familieleden niet aan......'

dus met een stok mogen ze ranselen tot de dood er per ongeluk op volgt en dat doen ze dan ook...

dus ayan moet niet zeuren, zij had niets om voor te vluchten

Als je iemand vraagt:

is jou iets overkomen dat voor jou taboe en onbespreekbaar is,

is het antwoord per definitie; nee. dan kun je ze later altijd -hardvochtig- van een leugen betichten

de hoogleraar in het nieuws vergelijkt een uitgewezen procederende familie die op een leugen is betrapt met een reeds acht jaar genaturaliseerde nederlandsde, en klaagt over rechts(on)gelijkheid, en rie te bont gaat alsnog een onderzoek doen...

de loopgraafoorlog rond 1992 tussen vluchtelingenhulp en IMD die je overal op liet struikelen, vergde veel talent van de begeleide vluchteling. alleen de besten overleefden het spel en de spitsroeden. De moeilijkst denkbare inburgeringscursus....Ayan was in vijf weken binnen. Kijk, zo'n talent hebben we nodig. Wie nu vandaag een individu onze toestanden van toen kwalijk neemt, wil niet geinformeerd zijn...

Wie niet door de toegevoegde desinformatie van zembla heenprikt (zelfs dijkstal) let niet goed op. zie boven..

kalou is gestruikeld op een inburgeringsvraag ,die hij zelf nooit nodig heeft en die geen nederlander kan beantwoorden. Een zelfcentrale xenofobe ambtenarij..

ijzeren rie te bont, de nickname-dropper noemt zich recht door zee en besluitvaardig maar wil wel voor elk standpunt de kiezer raadplegen...

en verstopt met persoonlijke verontwaardiging haar hardvochtig beleid achter de erfenis van cohen, en geniet zichtbaar met volle teugen van populariteit zonder inhoud..

savoi truffle

maak van uw moderator geen smotherator, spreekt voor zich.

overigens is de vraag naar het wetenschappelijk en/of filosofisch godsbewijs in het instrumentalisme beslist..

Deze onderwerpen zijn dus zeer innig verbonden....

toen ik op dit verband afstudeerde in '88 kon ik inderdaad geen professor vinden die beide onderwerpen met elkaar wist te verbinden, maar dat ligt aan de filosofische tradities , niet aan de verwantschap van (de)het onderwerp(en), waar ik dan ook ruimschoots in ben onderscheiden...

iedereen kan dit verband bestuderen in mijn meest recente bijdragen.
pen pal voor verwondering en ontferming ( liefde is gunnen )

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: ayan kaloe en rita

Is prachtig allemaal, maar wat wil je met dit topic?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

een aantal leemtes in het publieke debat signaleren en invulling geven.
pen pal voor verwondering en ontferming ( liefde is gunnen )

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: ayan kaloe en rita

Zal wel aan mij liggen, maar ik weet nu nog steeds niet wat je met dit topic hoopt te bereiken.

AYA en Kalou lijken mij 2 onderwerpen die je met een beetje gegoochel wel met elkaar in een topic kan verenigen. Hoe 'maak van een moderator geen smotherator' daar in past zie ik zo 1 2 3 niet.

Daar komt bij: wat is een smotherator. De enige hit die ik aantref verwijst naar dit topic.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: ayan kaloe en rita

Ik kan hier ook geen tabak van maken. Kun je misschien in heldere taal duidelijk maken waar je nu naar toe wilt?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

ik heb mijn punt al gemaakt

en puntsgewijs toegelicht op verzoek

als iemand aan kan geven wAt hij of zij niet begrijpt, kan ik er wellicht toelichting bij geven

welke leemtes in het publieke debat ik bedoel en welke invulling ik daar probeer aan te geven,

met behulp van welke beelden en gelijkenissen en parallelle moraal

en polemische prikkels
pen pal voor verwondering en ontferming ( liefde is gunnen )

Gebruikersavatar
Berichten: 224

Re: ayan kaloe en rita

Ik kan hier ook geen tabak van maken. Kun je misschien in heldere taal duidelijk maken waar je nu naar toe wilt?
het lijkt wel of penpal van vreemde '' paddestoeltjes'' heeft gesnoept.

want hoe men penpal ook duidelijk maakt dat hij een duidelijke omschrijving moet geven van de bedoeling van zijn topic, valt hij steeds weer in herhaling met een ''complete bergrede'', zonder dat hij zich iets van ons verzoek aantrekt om zijn topic te verduidelijken. hij gebruikt steeds mooi taalgebruik , maar een uitleg ''ho maar''.

Penpal , je kan mooi schrijven, maar kan je ook mooi ''luisteren '' naar wat er gevraagd wordt?.

ik kan alleen constateren dat het ''eenrichtingsverkeer'' is , waarbij jij je gevoelens, frustraties, eenzijdig op papier zet; zonder een duidelijke omschrijving wat je met dit topic wilt.

op de manier zoals jij schrijft, valt er weinig te discusieren, want de discussie komt maar van een kant.

groeten pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: ayan kaloe en rita

een aantal leemtes in het publieke debat signaleren en invulling geven.
Aha. Dus je wilt alleen aan de grote klok hangen wat jij ervan vindt? Je verwacht geen vragen, een discussie, je wilt alleen even je ei kwijt, om zo de leemtes in publieke media op te vullen?

Bij het publiek is ook onbekend dat ik zo van pasta houd, en wat mij precies aanspreekt in pasta. Persoonlijk zie ik echter geen aanleiding om daarover een relaas te schrijven, laat staan op een discussieforum.

Begrijp me niet verkeerd, ik chargeer het nu natuurlijk, en daarbij gebruik ik een snufje ironie. Zo nu en dan een dergelijk verhaal kan geen kwaad, maar ik denk niet dat een forum daar de juiste plek voor is. Een blog of column lijkt me een gepaster kanaal.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

pangeaman schreef:Penpal , je kan mooi schrijven, maar kan je ook mooi ''luisteren '' naar wat er gevraagd wordt?.  

ik kan alleen constateren dat het ''eenrichtingsverkeer'' is , waarbij jij je gevoelens, frustraties,  eenzijdig op papier zet; zonder een duidelijke omschrijving wat je met dit topic wilt.

op de manier zoals jij schrijft, valt er weinig te discusieren, want de discussie komt maar van een kant.

groeten pangeaman.
zeg maar wat je wilt weten
pangeaman schreef:op de manier zoals jij schrijft, valt er weinig te discusieren, want de discussie komt maar van een kant.

groeten pangeaman.
dus je onderscheidt wel discussie van mijn kant? dan kun je toch gewoon iets terugzeggen ? Of zijn het schoten voor open doel waar iedereen het wel eens mee moet zijn ? ook best..

---------------------------------------------------

het lijkt inderdaad wel of ik van een andere planeet kom....

[ is 'begrijpen' soms 'onderwerpingsgedrag' en op deze rots verboden ? ]

-------------------------------------------------------------------

nogmaals, informeer gerust naar welke leemte ik bedoel,

of tsjek zelf de kontekst. geef ik genoeg aanwijzingen voor. straatwijs.nl

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

penpal schreef:een aantal leemtes in het publieke debat signaleren en invulling geven.
Aha. Dus je wilt alleen aan de grote klok hangen wat jij ervan vindt? Je verwacht geen vragen, een discussie, je wilt alleen even je ei kwijt, om zo de leemtes in publieke media op te vullen?

Bij het publiek is ook onbekend dat ik zo van pasta houd, en wat mij precies aanspreekt in pasta. Persoonlijk zie ik echter geen aanleiding om daarover een relaas te schrijven, laat staan op een discussieforum.
maar ik knoop aan bij hot topics uit de publieke arena
Begrijp me niet verkeerd, ik chargeer het nu natuurlijk, en daarbij gebruik ik een snufje ironie. Zo nu en dan een dergelijk verhaal kan geen kwaad, maar ik denk niet dat een forum daar de juiste plek voor is. Een blog of column lijkt me een gepaster kanaal.
die ironie past toch heel goed in 'social talk' ? zoek ik met grote zorgvuldigheid de meest vrijblijvende categorie, is het nog niet goed.....

ik wil graag reactie op wat ik er van vind. Ik ben een en al discussie:

niet in de publieke MEDIA maar in het publieke DEBAT wil ik leemtes signaleren en invulling geven. invulling aan debat kan amper in je eentje....

jouw metadebat over mijn objectieven lijkt mij dus overbodig.

laten we het over alle zaken meningen opinies en invalshoeken hebben die ik aandraag. Niet verplicht natuurlijk. Maar collectief te doen alsof mijn 'mooie taal' daar geen aanleiding toe geeft, lijkt een merkwaardig voorbeeld van (poging tot) uitstotingsgedrag.

en dat als reactie op ' moderator, geen smotherator ' , juist het gedrag waartegen gewaarschuwd wordt.........

--------------

om je nogmaals extra tegemoet te komen...: ik geef aan dat ik niet bij mijn weblog kon, dus de toon heb je goed geschoten, echter, wie in contact treedt met de inhoud krijgt uitstekende bediening! (naar eer en geweten)

-----------------------------

mijn postings zijn verwijderd omdat ze inhoudelijk niets met mijn eigen onderwerp te maken zouden hebben, terwijl ik 18 jaar geleden al met veel succes op het verband afstudeerde...

maak van uw moderator geen smotherator

miels, dank voor je persoonlijke bemoeienissen, maar er mist toch echt nog iets...

liefs aan allen, maar dat spreekt vanzelf, natuurlijk..

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

Zo nu en dan een dergelijk verhaal kan geen kwaad, maar ik denk niet dat een forum daar de juiste plek voor is. Een blog of column lijkt me een gepaster kanaal.
dank voor je constructieve reactie miels. ik vind dat daar in eerste instantie toch echt te veel over heen las. excuus

ik geef toe dat ik het ook te veel van het goede zou vinden, als dit aldoor maar zo door ging. heel goed.. het kan best een onsje minder. en meer aangrijpingspunten tot uitwisseling etc..

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: ayan kaloe en rita

alsof mijn 'mooie taal' daar geen aanleiding toe geeft, lijkt een merkwaardig voorbeeld van (poging tot) uitstotingsgedrag.
Ik ben erg van de mooie taal, en vind vaak de verarming van het Nederlands een doorn in het oog. Echter je taalgebruik maakt het wat ontoegankelijk, daarom vallen we niet over de inhoud maar over de semantiek en over je motieven.

Ik ben weer eens je eerste post door gaan lezen, en het gebrek aan interpunctie en hoofdletters maakt het lastig. Het taalgebruik is wel mooi maar het is te wollig. Daarom kan ik ook geen concrete punten aanwijzen die mij niet duidelijk zijn want ik begrijp je eerste post gewoon niet en wat je wilt zeggen. Vat eens je eerste post samen tot een concrete mening, en dan zul je vanzelf erop aangerekend worden. Het is mij althans in de 1600+ posts nog nooit overkomen dat mensen hier op het forum mij niet afrekende op de inhoud, kennelijk is er toch ruis in de communicatie van jou naar de rest.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 87

Re: ayan kaloe en rita

hoewel : zo nu en dan op het forum kan dus ook geen kwaad?

Ik zie het als een interessant middel om opinie en debat te prikkelen. misschien dat zijsporen met one-liners hun eigen weg vinden in het debat zonder mijn kontekst,

bijvoorbeeld kalou...... nog voor de WK begint al een boemerang voor rita...

dat zijn dingen die ik met die topic hoop te bereiken, maar dat is toch duidelijk?

ik krijg het gevoel dat ik mijn moppen uitleg en dat de amusementswaarde daaronder lijdt...
pen pal voor verwondering en ontferming ( liefde is gunnen )

Gesloten