Springen naar inhoud

Cillit Bang

• Log in om te kunnen reageren

Bas

Bas

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2006 - 14:29

Wat is dit voor spul? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik neem reclames meestal met de nodige korreltjes zout, maar als dit spul echt werkt dat zou dat voor mij erg prettig zijn aangezien dat gepeur met een veer in mijn regelmatig verstopte doucheputje nou niet bepaald het leukste klusje is... :roll:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

TwistedMind

TwistedMind

• >100 berichten
  • 108 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 mei 2006 - 14:32

Je kunt ook een ontstopper gebruiken. Dat lijkt me hetzelfde soort spul. Ontstoppers kun je gewoon in de supermarkt kopen.
(-% Twistedmind %-)

wombat

wombat

• >250 berichten
  • 582 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 mei 2006 - 07:39

Wat is dit voor spul? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik neem reclames meestal met de nodige korreltjes zout, maar als dit spul echt werkt dat zou dat voor mij erg prettig zijn aangezien dat gepeur met een veer in mijn regelmatig verstopte doucheputje nou niet bepaald het leukste klusje is...  :roll:

Slecht spul volgens mijn vriendin.
Het eerste wiel was echt niet rond

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 21 mei 2006 - 22:06

Cillit Bang is gewoon een merknaam (van Reckitt Benckiser) voor een aantal gangbare huishoudelijke reinigingsmiddelen. Niks nieuws, je kan ook de goedkopere B-merken gebruiken of de oudere A-merken.

De meest gebruikte middelen zijn een combinatie van detergenten en een zuur (staat mogelijk ook op de verpakking). Prima om je doucheputje te reinigen, maar dat kan ook met de goedkopere vergelijkbare middelen.
β-Damascenon en maneschijn

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures