algemene discussie

Moderator: Rhiannon

Gesloten

algemene discussie

ik heb zelf daar in ter peel gezeten en ik kan je gegaranderen dat het echt niet zo eraan toe gaat als nu in die fims te zien zijn op de vrijdag avond.

Ik heb best wel mijn lesje geleert,en ik moet nu nog vier dagen terug omdat justitie een rekenfout had gemaakt.

Maar ik kom nu als alles goed is in het half open terecht daar heb je meer vrijheid dan op het huis van bewaring.

Je zit nu altijd om 17.oo uur achter de deur en dat is geen lolletje,dat verzeker ik jullie.

Ik ben tot twee maal toe in de iso geplaatst maar dat is een hok waar je nog geen hond in zet.

J hebt daar niets dan aleen een matras en een wc en daar heb je het mee gehad.

Je hele gevoel van ritme in de buitenwereld is weg als je eruit komt en je weet dat je niets meer kan doen wat strafbaar is,doe je dat wel dan is dat je eigen risico en dan weet je dat je opgepakt kan worden en dat je terug gaat.

Maar de tweede keer als je daar beland pakken ze je strakker aan want dan leer je niet van je fouten.

Ik heb daar best wel veel vertrouwen gehad in het pesoneel,maar je kan ze niets echt in vertrouwen vertellen want alles wordt rond bezuind naar het andere personeel.

Je hebt daar je eigen mentoren enj die moeten proberen die tijd met je door te komen tot dat je buiten staat,en dat is niet altijd even makkelijk.

Ze kunnen het je heel moeilijk maken maar dat ligt geheel aan je eigen opstelling.

Je hebt daar eigenlijk alles alleen de sleutel van de voordeur mis je en dat is erg moeilijk vooral als het te lang duurt.

Ik heb daar vrouwen zien gaan en komen en dat gaat je niet in je koude kleren zitten dat vertel ik jullie.

Ik zelf zal nooit meer iets doen waar ik voor vast kom te zitten,want het is daar binnen niet zoals de meeste denken.

jolrich

Berichten: 717

Re: algemene discussie

Ik zelf zal nooit meer iets doen waar ik voor vast kom te zitten,want het is daar binnen niet zoals de meeste denken.
Hoe lullig ook, ik ben blij dat te horen. Wat had je gedaan waardoor je rin kwam?

Re: algemene discussie

hoi ik heb het gelezen en ik moet je kunnen vertellen eerlijk waarvoor ik gezeten heb.

Ik heb in verschillende bedrijven waar ik gepoetst heb geld weg gehaald met een valse sleutel.

Maar ik heb maar vier en een halve maand gekregen met een voorwaardelijke straf van 5 weken en een proeftijd van 2 jaar.

Ik heb ervan geleerd,maar ik had het nog eens gedaan als het voor mijn kinderen was want die wil ik alles geven wat hun hartje begeert.

Maar ik weet dat moederliefde eigenlijk het enige is wat bij hun teld,dus zo gauw zal ik het niet meer doen.

Afgelopen 6 weken was er op de vrijdagavond een serie van ter peel erop en daar zat een meisje vast die voor hetzelfde zat als waar ik voor vast zat en die heeft 18 maanden gekregen.

Bij mij heeft het psychologiche rapport meegewerkt,want daar kwam uit dat ik een zware borderline stoorenis heb,en daar is de rechter ook vanuit gegaan.

Waar voor heb jij vast gezeten en waar?.

jolrich.

Re: algemene discussie

hier nog even met jolrich.

Heb jij in ter peel in het half open gezeten.

Kan jij mij daar meer over vertellen hoe het daar aan toe gaat.

Heb je daar ook een iso cel of ga je dan naar afdeling 1-2.

Hoe is het personeel in het half open in ter peel.

En waar ga je dan werken?.

Ik weet dat het veel vragen zijn maar ik wil er een beetje op voorbereid zijn,want ik moet mij de 13de december weer melden,ik zie er tegen op maar ik moet wel gaan want anders krijg ik langer en daar voel ik niets voor.

kan je mij een uitgebreid verslag geven over de vragen die hier boven staan.

jolrich.

Berichten: 717

Re: algemene discussie

heb je het tegen iemand in het bijzonder?

Re: algemene discussie

ik las dat jij ook gezeten had maar nu weet ik alleen niet of jij in ter peel heb gezeten of ergens anders.

Of kan jij mij met iemand in cotact laten komen die daar in het half open heeft gezeten.

jolrich.

Berichten: 717

Re: algemene discussie

Ik gezeten? Nou nee. Wil ik ook graag zo houden. Ik geloof ook niet dat ik dat ergens suggureerde, maar goed... Ik ken daar ook niemand dus je zult verder moeten zoeken.

Re: algemene discussie

kan mij iemand in contact brengen met een gedetineerde die in ter peel heeft gezeten op het half open.

jolrich.

Berichten: 1

Re: algemene discussie

Beste Jolrich,

Wij zijn bezig met een nieuw tv programma over moeders die onder bijzondere of zware omstandigheden moeder zijn.

Graag zou ik jou willen bellen, of mailen om wat vragen te stellen over jou moederschap.

Ik vind jou eerlijkheid en oprechtheid op het forum erg inspirerend.

Ik hoop dat je contact met mij wil opnemen via telefoonnummer ***.

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vr gr,

Naomi

Gesloten