[Biologie] Waarom rot voedsel?

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 17

[Biologie] Waarom rot voedsel?

Hoe komt het dat voedsel rot? Ik moet voor school een project doen over voedselbederf maar ik vind er bijna niets over.

Moderator(Strangequark): Welkom op het wetenschapsforum, ik hoop en denk dat je vind wat je zoekt. Er zijn wel een paar regeltjes die het een en ander makkelijker maken. In de eerste plaats is dit huiswerk, dus post het dan onder huiswerk en practica (vandaar dat het verplaatst is), ten tweede komt het nogal schreeuwerig over om alles met hoofdletters te schrijven, mensen helpen je heus wel.

Berichten: 17

Re: [Biologie] Waarom rot voedsel?

Sorrie hoor.

Maar ik ben op dit moment in school en het toetsenbord is niet als thuis...

Dus kan ik niet goed in kleine letters schrijven.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: [Biologie] Waarom rot voedsel?

Maakt niet uit. Volgens mij is het meest belangrijke dat bacterien de cellen van het voedsel afbreken en omzetten tot andere stoffen om daar hun energie uit te halen. Zoek eens op fermentation, spoiled food.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: [Biologie] Waarom rot voedsel?

Vergeet de schimmeltjes niet.....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer