Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Berichten: 89

Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Ik heb de indruk dat er wel echt weinig interesse is in wetenschap en vooruitgang :roll: daar mijn laatste post een slotje kreeg...

Niet dat het mij nog een barst kan schelen wat er zich op deze klotebol afspeelt...

[edit door Miels: ik heb de topictitel aangepast: oorspronkelijk was dit "ik heb de indruk", wat ik een zeer weinig dekkende lading vind hebben]

Berichten: 249

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Bart ? :roll:

Berichten: 4.546

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

nja, het feit is, is dat jij slechts een kreet riep in jouw topic en niets uitlegde over je theorie, als je nou je topic opnieuw maakt en je theorie helemaal uitlegt met onderbouwing enzo, dan zal er vast niet zo snel een slotje komen :roll:

en er is niemand die jouw theorie in werkelijkheid kan brengen, lol, dat stukje sloeg helemaal nergens op :P
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 249

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Niet dat het mij nog een barst kan schelen wat er zich op deze klotebol afspeelt...
Depressief?

Wellicht betere sites om met je verhaal terecht te kunnen zijn:

http://www.hetforum.nl/psychologie/index.p...hp?showtopic=91

http://www.pratenonline.nl/

Berichten: 4.546

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

nee hij vind gewoon deze planeet en zn inwoners f*cked up, geef em eigenlijk wel gelijk, wij europeanen zijn verspreid als kakkerlakken en hebben menig mooie cultuur totaal vernietigd (mede door dat #$%@ christendom). ook hebben we deze planeet lang verkracht doordat wij haar uitputten en vervuilen, maar daar gaat het niet om en zoals ik al zei
als je nou je topic opnieuw maakt en je theorie helemaal uitlegt met onderbouwing enzo, dan zal er vast niet zo snel een slotje komen :P
dus doe dat maar, dan kunnen we verder :roll:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Even voor de duidelijkheid, het gaat over dit topic: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=30349

Jouw openingspost:
Hoera ik heb het gevonden...de manier om sneller dan het licht te reizen en het heelal zonder limieten te verkennen...  

Wie o wie kan mij in contact brengen met bevoegde personen om mijn theorie in werkelijkheid om te zetten...m.a.w. wie wil samen met mij de wereld leiden :roll:  

p.s. dit is geen grap.
Wat heeft dit met theorieontwikkeling te maken? Het enige wat je zegt is dat je denkt dat er een manier is om sneller dan het licht te reizen. Verder zeg je niets, maar dan ook echt helemaal niets. Er komt geen enkele theorie aan te pas.

Wat je zou kunnen doen, is in moderne natuurkunde discussieren over de mogelijkheid tot sneller reizen dan het licht. En dan natuurlijk onderbouwen hoe dat volgens jou dan moet.
Niet dat het mij nog een barst kan schelen wat er zich op deze klotebol afspeelt...
Heeft er volgens mij niets mee te maken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Dankjewel Ger voor je toelichting. Gewoon, als je vragen hebt over waarom je topic gesloten is, is het makkelijk als we weten waar het over gaat.

Gewoon, wij zijn bezig om dit forum qua wetenschappelijk niveau wat aan te scherpen. Misschien heb jij een briljante oplossing bedacht dat is mooi, maar wat wil je dan van ons. Als je pear-review wil hebben zoals dat heet, een zeer gebruikelijke gang van zaken binnen de wetenschap dat je je uitgewerkte theorie laat zien aan andere wetenschappers die daar kritisch naar kunnen kijken, dan moet je wel zeggen wat je wilt.

Opmerkingen als wie wil met mij de wereld leiden, zijn natuurlijk lastig serieus te nemen, laat eerst maar eens zien dat je een daadwerkelijke oplossing hebt om sneller dan het licht te reizen, want geloof me, er zijn al meer mensen die dat gezegd hebben en weinig worden serieus genomen.

Verder zijn opmerkingen over de rug van iemands anders al dan niet bestaande depressie irrelevant voor dit topic en zullen ook verder verwijdert worden.

Dus Gewoon als je wilt dat je topic weer open gaat, dan kan dat wel, maar dan zul je toch met wetenschappelijke onderbouwing moeten komen, het is niet voor niets www.WETENSCHAPSforum.nl
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

En daar heb ik verder niks aan toe te voegen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 4.546

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

waaa boe!!!! dat heb ik allemaal al gezegt!!! :P lol, geintje :P

maar ik zou graag zien dat gewoon zijn topic overnieuw zou maken, met uitleg :roll:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 89

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Ger schreef:Even voor de duidelijkheid, het gaat over dit topic: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=30349

Jouw openingspost:
Hoera ik heb het gevonden...de manier om sneller dan het licht te reizen en het heelal zonder limieten te verkennen...  

Wie o wie kan mij in contact brengen met bevoegde personen om mijn theorie in werkelijkheid om te zetten...m.a.w. wie wil samen met mij de wereld leiden :roll:  

p.s. dit is geen grap.
Wat heeft dit met theorieontwikkeling te maken? Het enige wat je zegt is dat je denkt dat er een manier is om sneller dan het licht te reizen. Verder zeg je niets, maar dan ook echt helemaal niets. Er komt geen enkele theorie aan te pas.

Wat je zou kunnen doen, is in moderne natuurkunde discussieren over de mogelijkheid tot sneller reizen dan het licht. En dan natuurlijk onderbouwen hoe dat volgens jou dan moet.
Niet dat het mij nog een barst kan schelen wat er zich op deze klotebol afspeelt...
Heeft er volgens mij niets mee te maken.
Als ik teveel zeg wordt mijn 'theorie' :P gestolen...

Met moderne natuurkunde alleen kom je er niet...je moet 'hoger' kunnen denken maar dat is nog voor weinigen weggelegd...het aantal stijgt wel...

Ik hoef niks te onderbouwen...ik heb een megabudget nodig om het gewoon uit te voeren...éénmaal dit gebeurd is,vraagt niemand meer om onderbouwen...

Met theorie ben ik je niks...de wereld draait ook niet op theorie maar op de harde werkelijkheid...zolang de bekrompen menselijke geest dit niet kan vatten zullen ze blijven voortkeuvelen aan het tempo van een luiaard.

Al die theoretische 'lulbakken' zijn de oorzaak van al het slechte op deze planeet...ze lullen er maar wat op los en hun wil is wet...met alle gevolgen vandien...je mag zoveel theorie verkondigen en uitschrijven als je wil maar als er niemand is die werkelijk ook maar iets uitvoerd blijf je ter plaatste trampelen...

En ja ik ben gefrustreerd en misschien depressief maar ik heb de mogelijkheid tot onbeperkte energie,sneller dan het licht reizen en anti-materie in handbereik...

Dit in de handen en de geest van iemand die al gans zijn leven miskend wordt(zie mij andere posts) omdat mijn manier van communiceren niet volgens de maatstaven van de huidige maatschappij is...

Ik raad de maatschappij dan ook aan om snel te veranderen want een gek(zoals sommigen het hier voorstellen) met zulke kennis kan nog wel eens voor animatie zorgen...

Hierbij vertrek ik naar de hoogste bieder...amen...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Ik ben bang dat als jij dit serieus wilt doorzetten dat je toch het op een gegeven moment aan die mensen moet gaan uitleggen, en ik zeg helemaal niet dat je het fout hebt per definitie, misschien heb je echt wel wat, maar foutjes zijn nou eenmaal menselijk. Ik heb best een aantal vrienden die als hobby bezig zijn met perpertuum mobile's te bedenken (en echt heel uitgebreid tot osmotische trucken ed. aan toe) en ze zijn allemaal stuk voor stuk briljant, het blijkt toch lastig te zijn.
Al die theoretische 'lulbakken' zijn de oorzaak van al het slechte op deze planeet...ze lullen er maar wat op los en hun wil is wet...met alle gevolgen vandien...je mag zoveel theorie verkondigen en uitschrijven als je wil maar als er niemand is die werkelijk ook maar iets uitvoerd blijf je ter plaatste trampelen...
Ik snap je geergerde reactie tegen de reacties van sommige mensen, maar ik ben ook wel van mening dat de aller grootste natuurrampen veroorzaakt door wetenschappelijke dingen toch wel juist door overhaast onnadenkend handelen is gebeurt. Ik noem bv Tjernobyl en de Bopol fabriek. Daar is juist niet lang genoeg nagedacht, dus om te zeggen dat de theoristen de wereld kapot maken ben ik niet met je eens. Als je bijvoorbeeld bedoelt dat de politiek eens moet opschieten met verstrekkende oplossingen voor brandstof problemen ed. dat ben ik zeker met je eens.
Met moderne natuurkunde alleen kom je er niet...je moet 'hoger' kunnen denken maar dat is nog voor weinigen weggelegd...het aantal stijgt wel...
Dit is waarom het goed is dat het topic gesloten is. Je vraagt om de mening van mensen op een wetenschaps forum, en ik vind het dan gek dat je van het wetenschapsforum gaat vragen dat ze voorbij de wetenschap gaan denken. Wij zijn hier om geaccepteerde wetenschappelijke vragen te behandelen. En opmerkingen dat de wetenschap niet toereikend is voor dit soort dingen en dat er hoger gedacht moet worden, heb ik op dit forum nu al een aantal keer gezien, en elke keer konden die mensen het niet uitleggen en hoor je nooit meer wat over ze.

Ik zeg dit voor jouw eigen bestwil, als jij geld wil voor een dergelijke oplossing willen die mensen wetenschappelijke onderbouwing zien, dat gaat gebeuren geloof me. Als jij het niet wetenschappelijk kan onderbouwen dan heb je een grote kans dat het als onzin wordt afgedaan. Als je hulp wil kan je misschien een tipje van de sluier oplichten zo niet dan niet, maar je topic gaat niet open voor jouw persoonlijke cash-flow genererings problemen.

Dus of wetenschappelijk, of je vertrekt naar de hoogste bieder. --Amen--
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 4.546

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Je vraagt om de mening van mensen op een wetenschaps forum, en ik vind het dan gek dat je van het wetenschapsforum gaat vragen dat ze voorbij de wetenschap gaan denken.
denk niet in dat hokje :P denk nooit binnen grenzen, seek beyond (niet meteen dom mystiek gaan doordenken ofzo :roll: ) :P

en gewoon, geen zorgen dat je topic dan gesloten wordt, als je je theorie goed genoeg onderboud dan kunnen ze het niet sluiten (waarom zouden ze)

blijf en leg je theorie uit: ik ben nieuwschierig geworden :P
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

denk nooit binnen grenzen
Wel binnen wetenschappelijke grenzen of verlengingen van de wetenschappelijke grengen want anders gaat het topic dicht.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 4.546

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

ok, wat zijn de grenzen dan?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Waarom slotje op sneller dan licht reizen

Nou ja, er is niets mis om buiten de wetenschap te proberen te denken, maar dat moet niet gebeuren op een manier dat je gewoon maar zegt dat de wetenschap ongelijk heeft, of dat het maar moet kunnen. Wetenschap wordt altijd met wetenschap onderuit geschopt. Of door middel van dat men uitzonderingen gaat invullen, of dat men experimenten doet die het tegendeel bewijzen. Einstein heeft de relativiteit ook niet zomaar bedacht omdat hij het logisch vond, nee het kwam glashard uit experimenten rollen en uit de wiskunde rollen. Dus buiten de box denken is zeker toegestaan, maar dan moet het wel wetenschappelijk onderbouwt worden. Anders is het een geloof, en daar zijn andere fora voor.

Ik geef wel toe dat de lijn af en toe moeilijk te zien is, maar een topic poneren, geef mij geld want ik heb een theorie maar die ga ik niet vertellen, is heel duidelijk aan de verkeerde kant van die lijn.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer