WSF Kleding

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: WSF Kleding

Er zwerft er hier op het forum in ieder geval 1 rond van mijn eigen school, maar van een heel andere afdeling. Die wist eerst niet eens dat ik op zijn eigen school lesgaf. Dus ja, een beetje meer zou best mogen. Ik hou wel van het soort mensen dat wat te weten wil komen. En met dat soort mensen kun je ook nog eens wat leuks doen, ipv alleen die standaard-boekjes-natuurkunde. Die wordt maar al te vaak stomvervelend gevonden, maar dat komt dan ook weer omdat ze geen zin hebben om even door dat vliesje heen te breken. Dan moeten ze gaan nadenken, en dat is moeilijk.....


Als ik met capuchontruien, kauwgom en sportschoenen die vicieuze cirkel zou kunnen doorbreken bestelde ik er gelijk 1600........ :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: WSF Kleding

Als ik met capuchontruien, kauwgom en sportschoenen die vicieuze cirkel zou kunnen doorbreken bestelde ik er gelijk 1600........ :roll:
Niet geschoten is altijd mis, toch? Dus... Voor hoeveel kan ik je opschrijven?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.296

Re: WSF Kleding

Laat ik dan maar beginnen met die ene capuchontrui :roll: : XL graag
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: WSF Kleding

Laat ik dan maar beginnen met die ene capuchontrui :roll: : XL graag
Ok, is genoteerd! Op het moment heb ik wat betreft truien alleen nog M op voorraad (3 stuks), dus alleen die zijn uit voorraad leverbaar. Maar als er nog een paar gegadigden zijn laat ik natuurlijk zo een nieuwe batch aanrukken.


Zie ook de beginpost, zojuist statussen aan toegevoegd. Als je wil mag je uiteraard je voorkeur aanpassen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer