fysiologie

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

fysiologie

ik heb hier een vraagje aan al de sporters onder ons, kan iemand mij zeggen hoe het komt dat atleten zoals atletiekers, baseballers enz.. hun sportieve aktiviteiten in tegenwijzerzin doen?(het schijnt zelfs dat we dat onbewust ook in het dagelijks leven doen) dit zou te maken hebben met fysiologie?

Re: fysiologie

hoe bedoel je dit :shock:

Berichten: 108

Re: fysiologie

ik snap u vraag nie zo maar ik moet meteen al denken aan de rondjes die ik roei => in tegenwwijzerzin

ook de rondjes die een athletieker loopt zijn tegen de klok in

mss omdat ze er zo mee begonnen zijn zonder het te weten? Of links in de bocht liggen is makkelijker dan rechts.

greetz

Berichten: 4

Re: fysiologie

hehe DreamZ jij bent ook een roeier ofwa? zalig, ik ook, swel toevallig, waar doe je dat zoal?

wat mijn vraagje betreft, ik heb deze vraag gekregen tijdens een les fysiologie, ik dacht eerst de oplossing te zoeken bij een of andere conventieregel maar het schijnt dus wel degelijk om fysio te gaan.

en als ik er zo een beetje verder over nadenk, al bij om het even welke sport ik heb beoefend, altijd lopen, zwemmen, roeien...we in de richting die tegen de wijzers van de klok ingaan. echt bizar eigelijk.

ik hoop echt dat iemand mij het antwoord zou kunnen geven

Reageer