tsunami

Moderator: Rhiannon

Berichten: 34

tsunami

wetenschap dit, wetenschap dat...ik ben verbaasd dat er nog geen post is over dit:

http://www.savelivesinmay.com/

pak je zwembandjes maar :P ...

morgen 25 mei 2006.

ik weet niet of het waar is, maar aangezien het wel wat wetenschappelijk nieuws is wil ik hier wel wat vaststelling voor :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.268

Re: tsunami

Van Cherocal's site (let niet op de vertaling, die site is vééééltalig en dit zal dan wel een slecht vertaald stukje zijn:
"ik heb informatie door gekregen fysiek en mentaal, wat gecrediteerd is door wetenschappelijke data, waarin duidelijk wordt dat op 25 Mei 2006 een enorme tsunami voor zal komen in de Atlantische oceaan, veroorzaakt door de inslag van een komeet fragment zullen er als gevolg meerdere onderzee vulkanen uitbreken. Golfen tot 200 meter hoog zal de kustlijn van boven en onder het sterrenbeeld Kreeft. Hoe ook alle landen aangrenzend aan de Atlantische oceaan zullen getroffen worden door destructie en dood. Deze site is opgedragen aan het leven, aan burgerverantwoordelijkheid en informatie. Er is nog tijd om levens te redden. Bedankt voor het meewerken aan het wereld weide alarm!" -- Eric Julien

Heb je ook een voorspelling gehad? mail naar: (emailadres van de site)
Cherocal, tenzij er een complot onder sterrenkundigen is om de westerse wereld te vernietigen zouden die ons allang officieel hebben gewaarschuwd, want als dat ding morgen in de atlantische oceaan ploft moet dat ding al minstens dagenlang zichtbaar zijn.

Dit komt van Nostradamus af, is het niet? Veel van wat hij zegt valt op een of andere manier te koppelen aan wereldgebeurtenissen als je genoeg wringt en frot. Maar ik heb de rubberboot nog niet opgeblazen. Ik vertrouw op onze sterrenkundigen.........En niet op sterrenwichelaars..... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 20

Re: tsunami

Als er echt zoiets zou gebeuren had je nu een continu uitzending op de tv.

Ja, we krijgen idd een hele hoop nattigheid, maar dan in de vorm van de beroemde oerhollandse plensregen :roll: .

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.268

Re: tsunami

Ja, we krijgen idd een hele hoop nattigheid, maar dan in de vorm van de beroemde oerhollandse plensregen .
zouden dat dan toch de spetters van die plons zijn, want het gaat nog al eens heftig..... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 20

Re: tsunami

Hehehehe, nou eigenlijk is er geen normaler voorjaar dan een zeiknat voorjaar, het regent nu ook al weer pijpenstelen buiten.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.268

Re: tsunami

eigenlijk is er geen normaler voorjaar dan een zeiknat voorjaar
gemiddelden zijn gevaarlijk. Tot heden is het een droog voorjaar geweest, inclusief de stortbuien van de afgelopen dagen. En de voorjaarsmaanden zijn overigens gemiddeld de droogste van het jaar, dus "zeiknat" is zeker niet "geen normaler voorjaar dan".

Mei komt nu nog maar net in de buurt van het langjarig gemiddelde, maart en april waren gewoon veel droger dan het langjarig gemiddelde. Althans hier in het zuidwesten van Nederland....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: tsunami

Gelukkig we leven nog. Vooral de absolute relativiteits theorie van die man is erg vermakelijk.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: tsunami

Ik zit nog 1 uur en 20 minuten te hopen op een goede afloop. *hoop hoop hoop hoop*.

Ik bedoel, dit is toch niet serieus te nemen.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 4.546

Re: tsunami

een astroide/komeet/meterioriet (sh!t hoe schreef je dat ook alweer :roll: ) moet je altijd serieus nemen, weest blij dat het niet waar is :P tenminste zo ging het gerucht, dat een astroide misschien vandaag zou inslaan, ach kennelijk niet he :P
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: tsunami

T minus 33 minuten. Ik ga zo lekker naar bed. En mocht de ramp komen, dan ben ik morgen lekker vrij :roll:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 477

Re: tsunami

Haha, schandalig. Ik niet. Die site doet het overigens niet meer.
'Moeder, is het al nacht?' vraag ik. Maar er is niemand. Ik ben alleen.

Berichten: 20

Re: tsunami

Er is dus gewoon niks gebeurt en ik denk dat diegene die site uit schaamte uit de lucht heeft gehaald of dat kwaadwillende die site gehackt hebben.

Berichten: 402

Re: tsunami

Het is de 26e maar ik heb nog niks gemerkt van die voorspelde tsunami :roll:
Destiny is but a word created by man to accept reality

Berichten: 4.546

Re: tsunami

haha! we leven nog WOOHOO! lol :roll: maar ging het niet om een of andere astroide die een tsunami zou veroorzaken?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Berichten: 4.502

Re: tsunami

Ik was aan het survivalen in de Ardennen op 500 meter hoogte en had wel veel regen,doch toen we richting Holland gingen zag ik wel natte wegen,maar alle nog berijdbaar en ons huis in Zeeland was nog niet weggespoeld.

Dus iemand met waandenkbeelden,die wetenschap suggereert?

Reageer