Springen naar inhoud

Technisch tekenen voor het HTO

• Log in om te kunnen reageren

woutj3

woutj3

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 27 mei 2006 - 16:05

Hallo allemaal,

Ik zoek iemand die goed kan technisch tekenen. Ik heb een opdracht voor school die bestaat uit acht stencils waarbij voor achter en zijaanzichten aangevuld moeten worden. Zelf kom ik er niet uit, maar voor iemand die dit goed kan is het echt een makkie (middagje werk). Ik heb de stencils in PDF formaat dus ik kan ze mailen en dan kun je kijken of het wat voor je is. Als je ze ingevuld opstuurt wil ik hier ook een reŽle vergoeding tegenover stellen. interesse? mail me dan

Geen email! Lees de forumregels

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 mei 2006 - 17:38

Volgens mij probeer je iemand anders jouw werk te laten doen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

oktagon

oktagon

• >1k berichten
  • 4502 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 01 juni 2006 - 16:12

Er is wrs.een grondplan/plattegrond van een object bij aanwezig.
Als je dan een zijaanzicht moet tekenen,moet je nagaan of je binnen of buiten het object(gebouw) staat,dus je een voorstelling maken van een situatie.
Dus een linkerzijgevel bijv.:Sta in je denken voor die gevel en kijk in de richting van die gevel en meet vanuit de plattegrond bijv.de plaats van de ramen/kozijnen van links naar rechts.De hoogtes zullen wel zijn vermeld vanuit het beganegrondpeil ofwel "0".
Zo moet je werken met alle gevraagde aanzichten;bij een normaal object heb je voor,achter,links en rechts;dus ik snap die andere vier niet,tenzij dat binnenaanzichten zijn.
Sterkte,broertje!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures