Schoolexamen oefenopgaves

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

Schoolexamen oefenopgaves

Hey, ik heb binnenkort een schoolexamen natuurkunde over onderwerpen zoals mechanica, geluid en licht, de lens en elektriciteit. Weten jullie sites waarop ik opgaven kan oefenen, of hebben jullie zelf opgaven? Natuurkunde.nl ken ik al.

[edit door Miels: eenzelfde soort vraag was over scheikunde gesteld, beide onderwerpen zijn samengevoegd]

Berichten: 4

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Hey ik heb binnenkort een schoolexamen scheikunde, het gaat over naamgeving en isomeren. Weten jullie sites waar je opgaven kan oefenen, of hebben jullie zelf opgaven?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Appareo decet nihil munditia?

Berichten: 4

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Opgaven staan wel in het boek, maar uit ervaring weet ik dat deze opgaven niet lijken op opgaven uit de toets. Ik wil opgaven hebben van schoolexamenniveau, in het boek is dit niet het geval

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Ik moet meteen denken aan de examenbundels die ik vroeger in de bieb haalde. Daar blijkt nu uiteraard een online variant van te bestaan: www.examenbundel.nl Ook voor de natuurkundige vragen waar je in je andere post om vroeg.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4

Re: Schoolexamen oefenopgaves

bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Schoolexamen oefenopgaves

Natuurkunde: http://www.eindexamen.nl/9336000/1/j9vvgod...d4/vg41h1hf76xa

Algemeen: www.eindexamen.nl

knock yourself out. Er staan opgaven van de afgelopen 3 jaar, inclusief correctiemodellen, van alle vakken op alle niveaus.
Appareo decet nihil munditia?

Reageer