Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

Geachte forumleden,



Ik, een student International Business Studies aan de Universiteit Maastricht, ben momenteel bezig met mijn eindscriptie. Mijn onderzoek betreft de invloed van religiositeit van consumenten en de invloed daarvan op hun aankoopbeslissingen met betrekking tot diensten.

Om mijn onderzoek naar behoren uit te kunnen voeren zou ik u willen vragen deze vragenlijst in te vullen. Het duurt ongeveer 5 tot 10 minuten.

De gegevens worden vertrouwelijk en discreet behandeld. De gegevens zullen voor geen ander doeleinde dan mijn onderzoek worden gebruikt.



Zij, die aan het einde van de vragenlijst hun e-mail adres invullen, maken tevens kans op een prijs van 20 of 10 Euro. De twee gelukkige winnaars zullen door middel van een loting bekend worden gemaakt.



Bij voorbaat dank,



Kasper Buil

ps. als je jonger bent dan 18 heeft het niet zo veel zin om de enquete in te vullen. Toch bedankt voor je interesse!

Klik op de onderstaande link om naar de enquete te gaan:

http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q=94e...75-17905f410daa



English version?

http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q=ad5...e3-ad2f9c78ec27

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

ps. als je jonger bent dan 18 heeft het niet zo veel zin om de enquete in te vullen. Toch bedankt voor je interesse!
Misschien eens heroverwegen of je dan wel op het goede forum bent. Een grote groep heeft deze leeftijd namelijk nog niet bereikt.

Verder willen wij graag dat je jouw resultaten hier plaats als de enquete ten einde is.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

Op de volgende pagina's vind u vragen met betrekking tot een aantal karakteristieken van diesten. Onthoud er zijn geen goede of foute antwoorden. Het gaat hier om uw mening en uw gedachten en gevoelens ten opzichte van diensten.


Zoek de schrijffout :P Ik kan het maar even melden, bij deze is het ook ingevulg :roll:

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

Heb bij de eerste pagina met vragen afgehaakt.

Vond de vraagstelling erg abstract.

Berichten: 2

Re: Hulp gevraagd bij scriptie: Enquete!

Bij deze nog een extra ingevulde lijst erbij.

Ik zou wel aan de TS willen vragen, om iets meer aandacht te schenken aan spellingsfouten. Zeker omdat het om een eindscriptie gaat :roll: waarbij zoiets toch wel belangrijk is, dunkt me.

Veel succes nog met de scriptie!

Reageer