ik mis een topic...

Gesloten
Berichten: 252

ik mis een topic...

op het geschiedenis forum betreffende het kopf und arsch spiel, leek me een interessant onderwerp juist wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: ik mis een topic...

Dit topic is verwijderd aangezien de TS door het moderator-team wordt gezien als een troll. Het topic was dan ook complete onzin van begin tot eind.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 252

Re: ik mis een topic...

je meent het niet?? o wacht je meent het wel. ok dan. goh...

maar waarom staat er voor deze topic nou ook: "verplaatst"? ik heb hem toch in algemene geopend?

Berichten: 252

Re: ik mis een topic...

ah wacht ik zei het al.. regels, nieuws en feedback. inderdaad ja! excuses

Berichten: 32

Re: ik mis een topic...

Ja zo zie je maar, zelfs op dit forum hebben ze taboes.

En ook, wie zijn de admins om te beslissen dat een topic onzin is als ze nog eens geen juiste bronnen hebben. Ik citeer "ik heb niets gevonden over het kopf-und-arschspiel".

Dus alle onderwerpen waar jullie niets over weten verdwijnt zomaar in de prullenbak?

Erg....en mijn these is binnen 3 weken..

Bedankt voor de hulp

Hoogachtend, een teleurgestelde student

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: ik mis een topic...

Beheerders en moderators zijn de corrigerende macht bij dit forum, net als bij alle andere fora. Heeft niets te maken met er niets van af weten. Daarnaast is het natuurlijk ook complete onzin, en ik vraag me dan ook af waarom ik de moeite neem voor dit antwoord...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: ik mis een topic...

Luister je bent aan het irriteren en dat weet je zelf ook. Je verkondigt onzin, je latijn is geen latijn, alles wat je zegt is niet terug te vinden op het internet, je hebt nog niets opgezocht 3 weken voor je these, mensen vallen je ineens bij die van niet bestaande opleidingen zijn op niet bestaande universiteiten. Doe ons allemaal een lol, en stop met onze tijd verspillen. De grap heeft lang genoeg geduurd.

-slotje-
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gesloten