Springen naar inhoud

Nieuwe draad 'Vrije wil'.

• Log in om te kunnen reageren

jdr

jdr

• >1k berichten
  • 1408 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2006 - 14:53

Ik schat in dat het voorlopig weer even rustig gaat worden in de draad Vrije Wil.
Het onderwerp blijft echter wel actueel en zal na verloop van tijd onvermijdelijk weer op gaan laaien.
Jammer is alleen dat deze draad ondertussen al 17 pagina's telt en hiermee erg onoverzichtelijk is geworden.
Wat mij betreft kan er een slotje op en een nieuwe draad gestart worden die geopend wordt met een samenvatting van voor en tegen argumenten zoals ook met de draad 'bewustzijn' is gebeurt.
Zelf zie ik het echter niet zitten om een samenvatting te maken omdat ik -vrees ik- nogal selectief zal zijn in wat ik 'goede' argumenten vind.
Wat denken de moderators van dit idee en zijn er bij goedstemming vrijwilligers die wel neutraal een samenvatting kunnen en willen maken?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 juni 2006 - 17:02

Een samenvatting om het overzicht te bewaren is altijd een goed initiatief. Als iemand die alle voors en tegens zo eerlijk mogelijk tegen elkaar afzet kan doen, dan zijn we hier heel blij mee.
"Meep meep meep." Beaker

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 14 juni 2006 - 22:27

Er zijn inderdaad wel meer topics waarbij het overzicht bemoeilijkt wordt door de lengte. Een partijdige samenvatting zou echter (inderdaad) een niet erg goede frisse start zijn, maar... je kan natuurlijk wel je best doen om er een neutrale blik op te werpen en een samenvatting te maken. Vervolgens zou iemand uit het andere "kamp" dat even na kunnen kijken en aanvullen waar nodig. Dan is weer een eerlijke nieuwe start geboren!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures