'The Killshot' & 'The Horizon project'

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 5

'The Killshot' & 'The Horizon project'

Na wat surfen op internet, kwam ik iets opmerkelijks tegen. Het was een filmpje met daarin een korte documentaire 'The Killshot'. Na het zien van deze docu moest ik toch even slikken, want het was nogal verontrustend.

Bekijk dit filmpje maar:



http://wms.mp.advection.net/mp/tyrotv/Out%...%20TV%20220.wmv

En kijk dan vanaf 16m 40s, want daar begint deze 10 minuten durende docu. Daarna wordt nog uitgebreid gesproken over dit onderwerp.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: 'The Killshot' & 'The Horizon project'

En dit neem je serieus? 'remote viewers' die in de toekomst kijken kan ik namelijk niet echt serieus nemen. Daar komt bij waar zou een groot genoege massa vandaan moeten komen om het magnetisch veld van de aarde te verstoren?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 5

Re: 'The Killshot' & 'The Horizon project'

En dit neem je serieus? 'remote viewers' die in de toekomst kijken kan ik namelijk niet echt serieus nemen. Daar komt bij waar zou een groot genoege massa vandaan moeten komen om het magnetisch veld van de aarde te verstoren?
Remote viewing neem ik inderdaad serieus. De CIA en het leger hebben hier al veel mee geëxperimenteerd, en ik neem aan dat ze zich niet bezig houden met flauwe kul.

En ja, waar zou zo'n grote massa vandaan moeten komen? Zoals je weet is het heelal GROOT en ons zonnenstelsel is daar maar een minuscuul onderdeel van. Het is heel goed mogelijk dat een object ( een losgeslagen planeet?), dat na een lange interstellaire reis, ons zonnenstelsel doorkruist en de banen van de aanwezige planeten verstoort. Wellicht is dit in een ver verleden al eens eerder gebeurd en verklaart dit ook waarom Uranus 'op zijn kant ligt'.

Maar ja, we wachten gewoon af...

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: 'The Killshot' & 'The Horizon project'

Aangezien dit een wetenschapsforum is zou ik graag wetenschappelijk bewijs zien voor remote viewing.

Wat mij betreft houd de Paus, de Dalai Lama, en de rest van de wereld zich bezich met remote viewing. Zolang het niet wetenschappelijk is bewezen, zal ik niet worden overgehaald.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 5

Re: 'The Killshot' & 'The Horizon project'

Ik vond nog twee links over dit onderwerp.

http://www.thehorizonproject.com/

http://www.thekillshot.com/

Gebruikersavatar
Berichten: 5

Re: 'The Killshot' & 'The Horizon project'

Wouter_Masselink schreef:Aangezien dit een wetenschapsforum is zou ik graag wetenschappelijk bewijs zien voor remote viewing.

Wat mij betreft houd de Paus, de Dalai Lama, en de rest van de wereld zich bezich met remote viewing. Zolang het niet wetenschappelijk is bewezen, zal ik niet worden overgehaald.
Nou, ik heb wat zitten speuren op het net over remote viewing. Het schijnt dat je er zelfs cursussen voor kunt volgen.

Hier iets over remote viewing.
Wat is Remote Viewing?  

 

Remote viewing is een krachtige, leerbare, paranormale techniek dat is ontwikkeld door Stanford Research Insitute (SRI) in de jaren ’70 en door de Amerikaanse regering, 20 jaar lang is gebruikt. Doordat de nauwkeurigheid een maximaal percentage van 15% bereikte, werd het programma uiteindelijk gestaakt en openbaar gemaakt. Maar, de echte nauwkeurigheid was vele malen hoger, 60 tot 85% volgens een toespraken schrijver voor de Amerikaanse president Ford. De programma’s zijn sindsdien nog geheimer geworden. Het bleek dat de 15% nauwkeurigheid toebehoorde aan ongetrainde en onbegaafde personen; het minimum van een getrainde RVer bleek 65% procent te zijn; dit werd uiteindelijk bereikt en volgehouden. Er zijn veel RVers van het, nu openbaar gemaakte top geheime “Project Star Gate” die hun eigen RV bedrijf hebben opgestart.Veel RV eenheden zijn nogsteeds operationeel en geclassificeerd als “Top Secret” in vele Westerse en Oosterse landen. In Europa enkele inlichtingendiensten, zoals de Britse MI6, de Duitse Bundesnachrichtendienst, de Franse DGSE en de Israëlische Mossad hadden of hebben hun eigen paranormale eenheden.  

 

Eigenlijk is Remote Sensing een beter woord voor Remote Viewing, omdat je het doel met al je zintuigen ervaart, niet alleen visueel.

 

Onze geest kan elke gebeurtenis, elk ding of wezen in ons universum waarnemen. Eens je “bilocated” bent, is het mogelijk om contact of je bewustzijn te verschuiven van een verafgelegen melkweg, naar een vroegere gebeurtenis op Aarde, zonder enige tijdsvertraging. Bilocation betekent ronduit dat een deel van je bewustzijn is waar jij op dat ogenblik bent, en een ander deel van je bewustzijn bij een ‘doel’ object of gebeurtenis is.

 

Doordat onze geest boven ruimte en tijd kan uitstijgen, is het mogelijk nauwkeurig te, voelen, tasten, zien, proeven, ruiken, en gehoor te ervaren. Teven is het mogelijk gedetaileerde en nauwkeurige informatie van elke gebeurtenis, persoon, wezen, plaats of object dat ooit heeft bestaan, nogsteeds bestaat of nog ooit zal bestaan, te beschrijven. Vrouwen doen het over het algemeen beter bij sociale-emotionele aspecten van het doel, terwijl mannen het beter doen als het aankomt op mechanische aspecten. Men gaat niet in een trance, ‘astrale projectie’ of  ‘channeld’ een externe kracht tijdens een RV sessie.  

 

Remote Viewing is enigsinds verwant aan andere paranormale disciplines, het grootste verschil zijnde de extreme hoge en consequente nauwkeurigheid; RVing teams kunnen een nauwkeurigheid van 100% naderen. Het is een aangeboren gave, maar is ons afgeleerd door de maatschappij, triest, sinds het één van mensheids grootste gave is. Omdat RVing een, zoals gezegt, aangeboren natuurlijke gave is, is het mogelijk de basics ervan redelijk snel te leren. Sommige studenten zijn ertoe in staat om beginnende RV’s te worden in één weekend. Het is een veilige manier wanneer het goed wordt toegepast, hoewel het niet is aan te raden overwelmende of traumatische doelen te remote viewen. Je hoeft niet oud en wijs te zijn om het te doen, het is zelfs zo deste jonger je bent, deste groter de kans is dat je een doel contact krijgt.

 

RVing is een echte wetenschappelijk onderzochte techniek, wat makkelijk kan worden geverifiëerd nadat men verschillende verifiëerbare ‘doelen’ remote viewt, en gedetailleerde informatie in dubbel blinde condities vergaard. Nieuw gecontroleerd wetenschappelijk onderzoek, opgezet met de hulp van ‘debunkers’, laten zelfs hoge significante resultaten zien. RVing bewijst dat we een brein bezitten dat met interdimensionale velden of waarheden kan omgaan, en bewijst dat ze bestaan. Het is bijna onmogelijk om te detecteren of je geremote viewt wordt, ook het blokkeren ervan is zo goed als onmogelijk.

 

Wat het niet is?  

 

RVing is geen mystiek process, het omvat een lange vervelende training, en het is noodzakelijk een bepaalde structuur en stap-voor-stap procedure te volgen. Het is geen occult, en omvat ook geen donkere krachten. Het is ook niet hetzelfde als astrale projectie (of uittredingen), zoals veel mensen denken, al wordt dezelfde onderliggende techniek wel gebruikt. Astrale projectie wordt eerder verstoord door fantasie en verbeelding. Om te remote viewen heb je geen paranormale gaven nodig, al zou een paranormaal begaafd iemand betere resultaten halen.  

Reageer