Springen naar inhoud

eindwerkje wetenschappen

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 03 september 2003 - 19:22

Ik ben dus jennifer en heb een heel lastige vraag!

ik zit nu in mijn laatste jaar techniek wetenschappen en ik moet dus een eindwerk maken! maar het grote probleem is dat ik geen origineel onderwerp vind! ik doe erg graag wetenschappen en vooral chemie en biologie! Mijn vraag is dus of er soms iemand een leuk idee heeft voor een interesant onderwerp als eindwerk?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14507 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 05 september 2003 - 22:51

Tsja, dat valt niet mee... Ik zou in ieder geval de verschillende onderdelen van deze site doorlezen, misschien dat iets je op een leuk idee brengt. Wellicht dat de categorie "Alledaagse wetenschap en Chemie" aanspreekt, of natuurlijk het forum over biologie. Maar ja, die zal je wel al doorgeploeterd hebben... Ook zou de site van Kijk je op leuke ideeen kunnen brengen.

Ik kan zelf zo ook niets verzinnen, omdat biologie en chemie niet mijn speerpunten zijn.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

• Gast

Geplaatst op 07 september 2003 - 15:14

bedankt voor de informatie Miels!

• Gast

Geplaatst op 30 september 2003 - 20:23

He das toeval zeg ik zit ook in mijn laaste jaar techniek wetenschappen en mijn eindwerk gaat over 'cafeine en smartdrugs' (heb ik zelf niet mogen kiezen).

Een onderwerp voor jou weet ik ook niet maar toch succes!!!

• Gast

Geplaatst op 20 oktober 2003 - 11:06

leuk bart!

Ik heb ondertussen als een onderwerk gekozen : "De wetten van Mendel toegepast op fruitvliegjes"

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures