Slotje islamitisch bankieren

Reageer
Berichten: 1.168

Slotje islamitisch bankieren

Ihsan
.In het verhaal van hoe de Farao zijn uiterste best deed om de eerste geborenen van de Israelieten te doden om te voorkomen dat Profeet mozes zou komen, zit een les voor mensen met wijsheid. De ironie van het lot is dat datgene wat hij probeerde te voorkomen onder zijn ogen zich voltrok. Trek je eigen conclusies als je wijsheid bezit.


I. bedoelde te zeggen Dar al islam is bezig er in een rap tempo te komen.

Dit was off topic en indien er al iets verwijderd had kunnen worden was het die opmerking.

Vervolgens Quote Iceman DGM met een opmerking waaruit duidelijk bleek dat hij de post van I. zeer goed begrepen had.

de grijze muis schreef:
Daar is al over gesproken.  

Islamitisch bankieren is geheel renteloos bankieren volgens de diehards. (daar is reeds over gepost.)Over dividend wordt getwist, bv adidas maakt sportkleding. Onlangs zijn 2 mannelijke tennissers en hun coach vermoord in Irak omdat zij korte broeken droegen op de baan, zelfs dat mag niet. Zo is elk bedrijf besmet met anti islamitische zaken en haram voor de ware islamitische bank. Het hangt er helemaal vanaf in welke mate men een diehard is.
Antwoord van Iceman
Ja, ook worden in Irak nu kappers en verkopers van mobiels vermoord. En als dat niet erg genoeg is, worden nu ook bakkers vermoord. Maar dat komt zoals u het zegt door die diehards, blij dat ze een klein deel zijn.
De quote was geheel on topic (adidas geeft dividend en zit in het fonds van bilaa-riba) en uit Iceman’s post bleek dat hij zeer goed de ideologie van I.door had, nl het Mohammedanisme zoals gepredikt door de diehards van de Oppermadrassa.in Cairo.

Hierop antwoordde ik, DGM,.
Jij hebt het begrepen Iceman. Dankjewel.
The Don reageerde met mijn laatste post te verwijderen en een slotje te plaatsen. Met het allerlaatste kan ik het eventueel eens zijn. Nmm is er inderdaad veel over gezegd vooral door DGM.
Gezien de totale off-topic discussie die nu bezig is en het feit dat alle argumenten reeds gepost zijn zie ik geen andere reden dan dit onderwerp op slot te doen.
Aldus The Don.

Behoudens dat correct Nederlands zou zijn geweest: “zie ik geen enkele reden om dit onderwerp niet op slot te doen”, wil ik duidelijk maken dat de enige die echt off topic met slechts 1 bericht was I, die het einde der tijden van alle regeringsvormen voorspelde met zijn komende Dar al Islam. Wat dat betreft is dit topic lang niet zo ontspoort in off topic opmerkingen als andere topics.

Als men niet bekend is met de islamitische terminologie gaat men keer op keer de mist in.

Iceman die drommels goed begreep waar I. het over had, reageerde kort en ik reageerde op de opmerking van Iceman met een compliment. "jij hebt het begrepen, Iceman. Dankjewel".

Helaas, pindakaas, dat dat compliment aan iemand, die de opmerking van een M. diehard, beter dan wie dan ook snapte, niet lijkt te mogen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: Slotje islamitisch bankieren

Gezien de totale off-topic discussie die nu bezig is en het feit dat alle argumenten reeds gepost zijn zie ik geen andere reden dan dit onderwerp op slot te doen.
Aldus The Don.

Behoudens dat correct Nederlands zou zijn geweest: “zie ik geen enkele reden om dit onderwerp niet op slot te doen”, wil ik duidelijk maken dat de enige die echt off topic met slechts 1 bericht was I, die het einde der tijden van alle regeringsvormen voorspelde met zijn komende Dar al Islam. Wat dat betreft is dit topic lang niet zo ontspoort in off topic opmerkingen als andere topics.

Als men niet bekend is met de islamitische terminologie gaat men keer op keer de mist in.

Iceman die drommels goed begreep waar I. het over had, reageerde kort en ik reageerde op de opmerking van Iceman met een compliment. "jij hebt het begrepen, Iceman. Dankjewel".

Helaas, pindakaas, dat dat compliment aan iemand, die de opmerking van een M. diehard, beter dan wie dan ook snapte, niet lijkt te mogen.


Ik accepteer mijn afstraffing op mijn fout in de Nederlandsche taal met gebogen hoofd. Toch blijf ik bij mijn beslissing om het onderwerp te sluiten, het is ten eerste een overwegend politiek topic met heel weinig wetenschappelijke raakvlakken, daarnaast vind ik dat het onderwerp erg off-topic was geraakt en dat ik gewoon het recht en plicht had het onderwerp te sluiten.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Berichten: 1.168

Re: Slotje islamitisch bankieren

he The Don, zowaar een antwoord, beter laat dan nooit dacht je zeker.

(Ik maakte in mijn opmerking ook een taalfout, je zult mij zeer weinig op foute d/t's kunnen betrappen, maar er staat er een, dus ik buig ook het hoofd nederig)

Dat je een slotje plaatst, omdat je het onderwerp niet wetenschappelijk genoeg vindt of dat om andere redenen doet, zal me een zorg zijn.

Ik begreep alleen niet dat je het compliment naar Iceman toe weghaalde, die begreep itt tot jou drommels goed waarover de inmiddels gebanned persoon sprak.

Het verhaal van het Islamitisch bankieren en Bilaa Riba leest meer als een detective.

[edit door Miels: het is niet de bedoeling dat er hier weer inhoudelijk op de betreffende topic wordt ingegaan]

Toch jammer van het slotje.

Reageer