Kamerdebat

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 121

Kamerdebat

Ik zit dat kamerdebat, dat nu op nederland 3 te zien is en wat mij opvlat is dat er zoveel (flauwe) grapen worden gemaakt, waar dan hard om wordt gelachen of hard boe wordt om geroepen. Is dit normaal? Of is dit omdat het op tv wordt uitgzonden en dat de politici op deze manier populair bij de kijkers en stemmers willen worden? Ook dacht ik dat dat boe-geroep iets was dat vooral in Groot-Britanie gebruikelijk was (ik weet dat de jappanners gaan vechten als ze het ergens niet mee eens zijn, maar dat is niet in Europa).

Bastiaan
Hallo, Moi, Goedendag, Bonjour, Gutentag, Hej, Konnichiwa, Hola, Ciao, Avé, Bom, Día, Eh, Dav, Tungjatjeta, Au, Ep, Saluton, Hoyr, Morn, Kítal, Sakubona, Merhaba, Nihau, Bongu, Dobre Dan, Selamat hari, Jónapot!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Kamerdebat

Het heeft in ieder geval niets te maken met de pers. Die zit er altijd bij en debatten worden vrij vaak uitgezonden op NL 3. Meestal gebeurt het vrij serieus, al hoor je toch wel regelmatig mensen wat lachen of inderdaad boe-roepen. De ene keer wel meer dan de andere keer, ligt een beetje aan het onderwerp.

Enne, Japanners zijn echt niet altijd aan het matten in het parlement hoor :roll:
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 121

Re: Kamerdebat

Maar de keren dat ze dat doen ziet het er wel leuk uit, al die nette mannetjes in het pak die op elkaar in gaan slaan:P
Hallo, Moi, Goedendag, Bonjour, Gutentag, Hej, Konnichiwa, Hola, Ciao, Avé, Bom, Día, Eh, Dav, Tungjatjeta, Au, Ep, Saluton, Hoyr, Morn, Kítal, Sakubona, Merhaba, Nihau, Bongu, Dobre Dan, Selamat hari, Jónapot!

Gebruikersavatar
Berichten: 210

Re: Kamerdebat

Tweede Kamer leden doen bijna niks anders dan discussiëren, af en toe willen die mensen ook wel een lolletje.

Meestal zijn die grappen niet zo flauw hoor, maar moet je alleen even de voorgeschiedenis ervan weten.
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell

Reageer