houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 224

houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

hoi,

ik heb een vreemde vraag.

houdt AIVD ook het wetenschapsforum in de gaten? en dan met name het politieke gedeelte hiervan.

ik bedoel, ik lever regelmatig mijn''kritiek'' op onder andere minister Verdonk en dhr Tonino. zoals wij de berichten op het wetenschapsforum zullen lezen, zo zal toch ook wel de AIVD de politiekberichten en de kritieken wel lezen.

maar wat ik wil weten , wat gebeurt er verder nadat men de kritieken heeft gelezen? slaat men de gegevens op? compleet met''nickname? gaat men verder via de ''nickname'', in mijn geval dus pangeaman, mijn IP adres checken?

zoja , kunnen ze dan in je pc zitten.

OF, DENK IK TE VER?

groeten pangeaman.
''Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten''.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Voor zover ik weet werkt de AIVD als volgt:

1. Eerst moeten ze je in de gaten krijgen als bedreiging. Dit doen ze door te zoeken op internet ed voor "gevaarlijke" uitingen.

2. Pas dan houden ze je in de gaten. Ze kijken dan ook naar je IP om te zoeken wat je nog meer op internet uitspookt.

3. Als het te gortig wordt, gaan ze uitzoeken wie je nou eigenlijk in het echte leven bent en wat je aldaar uitspookt. Maar dan moet je het wel heel bont maken. Jij hoeft je geen zorgen te maken iig.

Bij punt 1. heb ik het over gevaarlijke uitingen. Dit houdt in dat je zegt dat Verdonk dood moet of iets in die richting. Jij doet dit niet, jij levert alleen maar scherpe kritiek. Dit mag in onze maatschappij en als de AIVD zich met iedereen die dit doet moet bezig houden dan moeten ze de dienst 10x zo groot maken, minstens.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Slecht geweten, Pangeaman??? :P

Gezien het feit dat woorden als explosie, al-qaeda, israel, islam, WTC en meer van dat soort politiek gevoelige woorden hier regelmatig vallen stel ik me zo voor dat een zichzelf respecterende inlichtingendienst regelmatig door zijn zoekbots op deze site wordt geattendeerd. Verder stel ik me voor dat een zichzelf respecterende inlichtingendienst zijn zoekbots inmiddels heeft geïnstrueerd om dit forum maar grotendeels te negeren, want goed beschouwd zie ik hier weinig interessants voor een AIVD c.s voorbij komen.

Als ze de opdracht hebben om politieke files van Nederlanders op te stellen kan ik efficiëntere wegen bedenken.

Dus ga gerust door met het spuien van je "extreme" denkbeelden hier.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

woorden als explosie, al-qaeda, israel, islam, WTC en meer van dat soort politiek gevoelige woorden hier regelmatig vallen


ja vergroot het aantal hits maar!! :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

http://wetenschapsforum.nl/invision/index....showtopic=34384

als ze niet keken dan helpt dit onderwerp wel :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Ik denk dat de AIVD misschien een aantal IPs van gebruikers heeft opgeslagen in hun lijstjes bij 'extremist met bijna geen gevaar'. Daarentegen, op www.stormfront.org (ga er niet heen, bespaar je dit), zullen ze vaker komen!
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Berichten: 180

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Hallo1979 schreef:http://wetenschapsforum.nl/invision/index....showtopic=34384

als ze niet keken dan helpt dit onderwerp wel :roll:
Op een website waarop betwist wordt over het bestaan van God lijkt het mij het bediscusseren van het bestaan van de holocaust veel minder erg. Tenslotte komen de bewijzen hiervan van andere wetenschappers die er meer verstand van hebben en dit heeft niks met extremisme te maken maar met wetenschappelijke discussie op niveau.
Er is een Waarheid die onafhankelijk is van iedere perceptie. Zoek deze waarheid en die zal je bevrijden.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.293

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

ik heb een aantal off topic posts verwijderd
keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out.

Berichten: 1.168

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Het zou zeer zeker kunnen dat de AIVD dit forum in de gaten houdt, zeker nu blijkt dat Ihsan zijn Talmoed "kennis" en historische "kennis" uit dezelfde bron haalt en heel letterlijk plakt en kopieert, als het tuig van door moderator genoemde site.

Ik kon het niet nalaten even naar die...... te kijken. Het blijkt dat die ......uit de zelfde bron, te weten www.radioislam.org putten ( op 12-3-04 en verder) als waar Ihsan zijn "kennis" van de Talmoed vandaan haalde onlangs in een ander topic.

.... van de richel van de ene kant put uit dezelfde bron als .... van de richel van de andere kant, aldus een monsterverbond sluitend.

Berichten: 180

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

de grijze muis schreef:Het zou zeer zeker kunnen dat de AIVD dit forum in de gaten houdt, zeker nu blijkt dat Ihsan zijn Talmoed "kennis" en historische "kennis" uit dezelfde bron haalt en heel letterlijk plakt en kopieert, als het tuig van door moderator genoemde site.

Ik kon het niet nalaten even naar die...... te kijken. Het blijkt dat die ......uit de zelfde bron, te weten www.radioislam.org putten ( op 12-3-04 en verder) als waar Ihsan zijn "kennis" van de Talmoed vandaan haalde onlangs in een ander topic.  

.... van de richel van de ene kant put uit dezelfde bron als .... van de richel van de andere kant, aldus een monsterverbond sluitend.
Beste Grijze Muis,

Misschien kan je hulp van de AIVD gebruiken bij het opstellen van een achtergrondanlayse van Ihsan zoals je beloofd heb voordat je op vakantie ging. Staan die teksten dan niet in de Talmoed??????

Gr. Ihsan
Er is een Waarheid die onafhankelijk is van iedere perceptie. Zoek deze waarheid en die zal je bevrijden.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Dat beweert hij niet, hij beweert dat jij alles van radioislam.org haalt.

Aangezien jij de referenties uit de talmoed hebt gehaald moet jij je bronnen duidelijk maken, wij niet.

Berichten: 180

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

EDIT MOD DPW,..

Als jij een moderator was dan wist je dat je vragen en opmerkingen over het mod-team moet stellen in het feedback forum.
Er is een Waarheid die onafhankelijk is van iedere perceptie. Zoek deze waarheid en die zal je bevrijden.

Berichten: 89

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Iedereen wordt tegenwoordig in het oog gehouden op internet...daarvoor maken ze gebruik van programma's die reageren op bepaalde trefwoorden...gebruik je die dan wordt je IP gecontroleerd en krijgen ze in hun centrale een berichtje van dit programma en gaan ze eens gaan controleren wat je zoal uitspookt op internet...

Druist trouwens in tegen de regels van de privacy ed...

Als ze willen dat er niks verkeerd gezegd of gedaan wordt via internet dan moeten ze er maar voor zorgen dat dit niet mogelijk is...voorkomen is beter dan genezen...jammer genoeg voor hen zijn ze er te dom voor en worden ze gehinderd door hun eigen domme wetten en de ongelijkheid en verdeeltheid op deze aardbol...

Als ik te weten kom dat er iemand(overheidsinstellingen) mijn doen en laten controleerd via internet en zeker nog eens gaat snuffelen op mijn pc zelf dan roep ik iedere hackersgroep op om elke overheidsinstantie plat te leggen...ik doe niks verkeerd(integendeel ben al nuttig geweest) maar ben gesteld op mijn privacy...

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.096

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

Gewoon, dit klinkt als een erg gefrusteerde reactie. "Ze zijn te dom om het te voorkomen"? Ze proberen het niet eens te voorkomen, omdat het onmogelijk is te voorkomen. En ze zijn wel zo slim om dat door te hebben.

Verder vind ik het een geruststellend gevoel dat er mensen zijn die juist wel in de gaten houden wat er allemaal gespuid wordt. Hoewel het hier misschien een beetje overbodig is, is een forum als deze toch wel een mogelijkheid om haat te gaan zaaien. En zolang je niet over de schreef gaat, snuffelt de AIVD ook niet op je computer en heb je niets te vrezen.

Berichten: 89

Re: houdt AIVD ook wetenschapsforum in de gaten?

physicalattraction schreef:Gewoon, dit klinkt als een erg gefrusteerde reactie. "Ze zijn te dom om het te voorkomen"? Ze proberen het niet eens te voorkomen, omdat het onmogelijk is te voorkomen. En ze zijn wel zo slim om dat door te hebben.

Verder vind ik het een geruststellend gevoel dat er mensen zijn die juist wel in de gaten houden wat er allemaal gespuid wordt. Hoewel het hier misschien een beetje overbodig is, is een forum als deze toch wel een mogelijkheid om haat te gaan zaaien. En zolang je niet over de schreef gaat, snuffelt de AIVD ook niet op je computer en heb je niets te vrezen.
Oja en wat met die kerels die hier verkonden dat ze pedofiel zijn?Die lopen nog steeds rond...

Verder kan ik 1000 illegale sites vinden binnen een korte tijdspanne...als ik het kan moeten zij het ook kunnen en die sites verwijderen en de oprichters opsluiten...

Reageer