Ga gamen

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 2

Ga gamen

Waarom zitten jullie op zo`n gaar forum te praten over wetenschap ga gamen 8)

Berichten: 312

Re: Ga gamen

Je hoeft niet te discussiëren op een forum. Je leert er echter wel veel van. Dat jij je nou overgeeft aan je secundaire levensbehoeften. Daar hoef je ons niet mee lastig te vallen.
The most dangerous aspect of searching the truth is that you might find it.

Gebruikersavatar
Berichten: 997

Re: Ga gamen

er bestaat niets saaier dan gamen me dunkt

hoe ben je hier dan terecht gekomen? daar ben ik wel nieuwsgierig naar

Berichten: 2

Re: Ga gamen

Haha Phaesimbrotos tenet zei je nog ik leef om te gamen.... dus wie geeft zich nou over aan secundaire levensbehoeften?

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Ga gamen

Je hebt gelijk, weg met die wetenschap.. Heb je niets aan, dood ga je toch wel dus medicijnen hebben geen nut.. En of de aarde nou om de zon of om de maan draait zal ons al helemaal een zorg zijn, als het maar werkt. Dus kom maar op met die spelletjes, daar wordt de wereld pas echt beter van.. 8)
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 107

Re: Ga gamen

Je hoeft niet te discussiëren op een forum. Je leert er echter wel veel van. Dat jij je nou overgeeft aan je secundaire levensbehoeften. Daar hoef je ons niet mee lastig te vallen.


Alsof dit forum en wetenschap geen secundaire levensbehoefte is :roll: .
This old world still looks the same.

Berichten: 312

Re: Ga gamen

Phaesimbrotos schreef:Je hoeft niet te discussiëren op een forum. Je leert er echter wel veel van. Dat jij je nou overgeeft aan je secundaire levensbehoeften. Daar hoef je ons niet mee lastig te vallen.


Alsof dit forum en wetenschap geen secundaire levensbehoefte is :roll: .


Nee, er is een groot verschil tussen curiositeit en plezier. Volgens mij dan hè.
The most dangerous aspect of searching the truth is that you might find it.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Ga gamen

Ga jij maar lekker gamen.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Ga gamen

Ik wil er nog aan toevoegen dat zonder de suffe 'nerd' wetenschap jij je niet lekker 16 uur per dag zou kunnen opsluiten achter je pc.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gesloten