Springen naar inhoud

volume gebrande muziekbestanden

• Log in om te kunnen reageren

arnoloos

arnoloos

• >25 berichten
  • 46 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 juli 2006 - 21:55

hallo, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik vroeg me af of er een mogenlijkheid bestaat om het volume verschil te regelen tussen nummers die je zelf op een cd kan branden.
als ik een cd brand dan hoor je namenlijk tussen de verschillende nummers veel verschil in volume.
alvast bedankt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Franske

Franske

• >250 berichten
  • 337 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 12 juli 2006 - 22:10

hallo, ik weet niet of ik hier goed ben maar ik vroeg me af of er een mogenlijkheid bestaat om het volume verschil te regelen  tussen nummers die je zelf op een cd kan branden.
als ik een cd brand dan hoor je namenlijk tussen de verschillende nummers veel verschil in volume.
alvast bedankt.

ff googlen en voilŗ:

http://www.weethet.n...dio_mp3gain.php
"I can't stand burnt toast. I loathe bus terminals. Full of lost luggage and lost souls. Then there's unrequited love, and tyranny, and cruelty." (the 7th Doctor)

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44865 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 12 juli 2006 - 23:07

tip van mijn dochter: :roll:

Geplaatste afbeelding
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 juli 2006 - 01:18

Merci! Ik kende die toepassing niet. Tja, ik begin nu al oud te worden. Dit is ook voor mij een grote ergernis. Ik ga het eens uitproberen.

Ik weet wel dat als je op jouw harde schijf het volume gelijk wilt hebben dat je dan gewoon een muziekeditor kan gebruiken. Volgens mij zit er zelfs op Windows een standaardprogrammatje voor (probeer de moviemaker eens) maar je kan zeker een gratis programmatje downloaden daarvoor. Ik heb dat zelf laatst gedaan. Dan kan je knippen en plakken, het volume veranderen, de bas verhogen of verlagen enz.

Met googel heb je dat zo gevonden. Typ dit maar eens in: 'download free sound editor'.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap :(
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures