mbt: Juridische verbod op holocaustrevisie moet weg

Moderator: Miels

Gesloten
Berichten: 249

mbt: Juridische verbod op holocaustrevisie moet weg

Er kon niet meer off topic gegaan worden, daarom heb ik m'n reactie verwijderd en hier neer gezet, maar wilde dit toch even geventileerd hebben.


Dit wil ik even isoleren:

Ihsan schreef:In Rwanda onder toezicht van de VN gingen er 800.000 mensen binnen 1 maand dood. Waar was de VN en Amnesty?? Oh ik ben het vergeten. Er viel geen olie te halen en niks te plunderen. I don't see any democracy but I see hypocrisy.



Ihsan vergeet gemakshalve even dat noch de VS, noch enige andere "democratie", noch de VN of Amnesty deze genocide hebben gepleegd. Had Rwanda effectieve wetgeving én een effectieve uitvoerende macht gehad op het gebied van genocides, dan was deze volkerenmoord misschien in de kiem gesmoord.........

Plotseling dacht ik aan Irak, heeft vooral met de laatste zin te maken. Wanneer je dat zo stelt, dan lijkt het dat Ihsan met zijn quote een punt heeft. Immers, Irak heeft olie, had een dictator maar geen massa vernietigings wapens. ( terzijde: inlichtingen diensten vergissen zich niet wat dat betrefd, althans dat denk ik)


Ga ik de laatste zin van Jan nu toepassen op Irak, dan betekend dat toch dat ze helemaal geen reden hebben om in Irak te zijn. Tenzij, er is een ander object van intresse.


En het feit dat je niet verantwoordelijk kunt zijn dat iemand anders decimeert spreekt me ook niet echt aan, hoewel dit feitelijk juist is.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: mbt: Juridische verbod op holocaustrevisie moet weg

Dit hoort in ieder geval niet in het feedback forum.


-slotje-
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gesloten