Springen naar inhoud

discussiegroepje Amsterdam

• Log in om te kunnen reageren

Lioba

Lioba

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 19:21

Hallo allen,

Sinds 1 jaar studeer ik nu Psychologie in Amsterdam, en mis onder de meeste van mijn medestudenten de goede gesprekken waar ik zo op gehoopt had in mijn studietijd.
Vandaar dat ik een aantal enthousiaste mensen zoek, om zo nu en dan mee samen te komen om gezellig te praten, discussieren en misschien samen boeken mee te lezen en bespreken.

Wie lijkt dit wel wat?! Laat hier een berichtje achter of mail me persoonlijk.

Iedereen is welkom, welke levensovertuiging of godsdienst je ook aanhangt! Wel handig is het als je in (de buurt van) Amsterdam woont.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 19:46

volgens mij verkeerde subforum, kan beter in Algemene Discussie :roll:
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Lioba

Lioba

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 20:17

Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn over het onderwerp van de discussies:
mijn belangstelling gaat uit naar filosofie, psychologie, wetenschap in zijn algemeniteit, kunstmatige intelligentie, politiek, maatschappij, literatuur etc!

Filosofen zijn vaak aangename gespreksgenoten en denken over het algemeen wat meer na over de dingen, dus vandaar mijn keuze om deze thread hier te plaatsen!

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 20:55

ok, wil je hier op dit forum nog over wat discussieren? want daar is het forum voor bedoeld, anders wodt het alsnog verplaatst of gesloten.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Lioba

Lioba

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 21:14

verplaatsen of verwijderen dan maar. Bij die tweede plaats ik het bericht wel opnieuw.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures