toffe weetjes

Moderator: Rhiannon

Reageer

toffe weetjes

Zijn er mensen die zo nog van die toffe weetjes kennen.

Bijvoorbeeld:

"In een bepaald aquarium werd er elke avond een vis gestolen. Niemand wist hoe de dief te werk kon gaan want zelfs met extra beveiliging lukte het niet de dief te ontmaskeren. Op een gegeven moment hadden ze camera's geïnstaleerd om te proberen de dief te ontmaskeren. Wat ze te zien kregen verbaasde hen uitermate. Ze zagen een octopus! Dit beestje sloop uit zijn aquarium elke avond om een lekker visje te zoeken om op te peuzelen. Wanneer hij zich voldoende geamuseerd had ging hij terug naar zijn eigen aquarium en sloot deze weer net alsof er niets aan de hand was."

Ja oké, ik weet het, het begint stillaan cliché te worden op dit forum, maar ik kon het echt niet laten juist omdat ik het zo'n tof vindt :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: toffe weetjes

Is dat een echt "weetje" of eerder een stadslegende? "Bepaald aquarium" is nogal vaag.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 338

Re: toffe weetjes

Er was pas 'n soortgelijk verhaal op 't nieuws over 'n hond die 't asiel elke keer op z'n kop zette. Hij opende z'n eigen kooi en daarna bevrijdde hij de andere honden.

Reageer