Springen naar inhoud

Ik ben Jezus

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

harriechristus

harriechristus

• >25 berichten
  • 39 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:02

Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.

GOD
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
http://home.wanadoo....wart/index.html
hartelijke groeten van harriechristus

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Henriette

Henriette

• >250 berichten
  • 579 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:20

Jij moet minder paddestoelen eten :roll:

harriechristus

harriechristus

• >25 berichten
  • 39 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:30

Jij moet minder paddestoelen eten  :P

Ik kan je alleen maar aanraden om er ook een paar te eten.
Dan zal je de kosmos heel anders zien.

KOPSPIJKERS
18 oktober 2003 was ik bij Kopspijkers.
Op het laatst zeg ik op de vraag van Jack dat als mijn atoomtheorie niet mocht kloppen, dat het heelal dan niet goed inelkaar zit.
Daar werd natuurlijk hartelijk om gelachen, maar ik meende dat oprecht, want dan zitten we met het krakkemikkige heelal van de wetenschap opgescheept, dat eindigt in een EINDKRAK(of een even zinloze uitdijing in een oneindige leegte), dwz een complete catastrofe van het heelal.
Op het fimpje zelf dat hier onder is te zien, kom ik na 19 minuten in beeld.
Kopspijkers
klik hier voor kopspijkers

groeten van harrie
:roll:

Dalton

Dalton

• >250 berichten
  • 808 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:39

Is er een proef te bedenken waarmee jouw theorie kan worden aangetoond of ontkracht?

En op welke schaal zou het moeten zijn?
Is 1 atoom 1 ruimteschip, of bestaan de quarks/electronen uit ruimteschepen?

harriechristus

harriechristus

• >25 berichten
  • 39 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:45

Is er een proef te bedenken waarmee jouw theorie kan worden aangetoond of ontkracht?

Helaas niet, en het zal niet zo gemakkelijk worden mijn atoomtheorie feitelijk te bewijzen. Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.

En op welke schaal zou het moeten zijn?
Is 1 atoom 1 ruimteschip, of bestaan de quarks/electronen uit ruimteschepen?

Voor zover ik dat kan bekijken denk ik dat de quarks de uiteindelijke ruimteschepen moeten zijn.
En die zijn hťťťťťl klein.
groeten van harrie

DE TOEKOMST VAN HET HEELAL
1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek.
2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen.
3 - er zijn al plannen en ideeŽn om later de maan en mars te gaan bewonen.
4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen.
5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht).
6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden.
7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen.
8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur.
9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot.
10 - die macro-atomen zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken.
11 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geŽvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen.
12 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 augustus 2006 - 17:46

Dit heb je al eens eerder geprobeerd

-slotje-
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures