Springen naar inhoud

feedback afvallen

• Log in om te kunnen reageren

albert davinci

albert davinci

• >1k berichten
  • 3165 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 augustus 2006 - 15:29

Tot mijn grote ongenoegen werd dit onderwerp gesloten terwijl ik aan het typen was. Aangezien ik niet heel de tekst voor niets getypt wil hebben plaats ik het hier dan maar.

Ik vraag me ook af waarom Wouter dit onderwerp sluit.
Het is niet echt een medisch probleem, het is niet dat het hier om virussen, bacteriŽn, medicijnen of iets dergelijks gaat. Het gaat om levensgewoonten. Ik vind het nogal overdreven om dit te sluiten.

Ik heb al eerder gezegd dat hier een sticky over gemaakt zou moeten worden. Er zijn veel mensen die dit probleem hebben en het aantal stijgt.

Hier dus de reactie die ik al getypt had voordat het gesloten was.

[edit mod: Wouter_Masselink, het is juist niet de bedoeling dat we hier inhoudelijk op de zaak in gaan.]

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 augustus 2006 - 22:51

Voor de duidelijkheid: het gaat hier over dit topic.

Je hebt gelijk dat het gaat om leefgewoonten. Het is niet de doelstelling van wetenschapsforum.nl om mensen medische adviezen te geven. In dit geval zijn de directe lichamelijke risico's natuurlijk minder groot dan in andere gevallen. Echter het is nog steeds van hetzelfde laken een pak.

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind dat een topic wordt gesloten, net op het moment dat je een reactie wil posten. Dit is een kwestie van stom toeval.
"Meep meep meep." Beaker

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures