Springen naar inhoud

Konijn

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Goemba

Goemba

• >25 berichten
  • 79 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 13:00

Ik ga binnenkort een weekje op vakantie, wie van jullie wil op mijn konijn passen?

Alvast bedankt,

Ron

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Dino

Dino

• >250 berichten
  • 740 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 16:35

en dit is biologisch relevant omdat een konijn met een baas zonder konijnsitter uit geselecteerd wordt?

paac

paac

• >250 berichten
  • 271 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 16:54

m'n kat heeft wel interesse :wink: (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)

Plan? I don't need a plan, just a goal. The rest will follow on its own.
Clever waste of time: Level 31

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44894 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 17:09

Och, Goemba's konijn mag dat van ons wel gezelschap komen houden. Als hij tenminste gewend is vers groenvoer als gazongras te eten, anders heb je kans dat hij zich letterlijk te barsten eet. We vermoeden dat dat ons al eens eerder is overkomen toen we een "afdankertje" dat korreltjes gewend was asiel verleenden. De omschakeling van voedsel was mogelijk te groot. Let wel, niet dat we te beroerd waren korreltjes te voeren hoor. Het beestje liet zijn voerbakje ongemoeid. En lag na een paar dagen roerloos in de ren. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Vladimir

Vladimir

• >25 berichten
  • 29 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 17:29

Ik heb ook is een paar dagen op Goemba's konijn gepast. Let wel op.. hij bijt!!

Goemba

Goemba

• >25 berichten
  • 79 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 19:27

Och, Goemba's konijn mag dat van ons wel gezelschap komen houden. Als hij tenminste gewend is vers groenvoer als gazongras te eten, anders heb je kans dat hij zich letterlijk te barsten eet. We vermoeden dat dat ons al eens eerder is overkomen toen we een "afdankertje" dat korreltjes gewend was asiel verleenden. De omschakeling van voedsel was mogelijk te groot. Let wel, niet dat we te beroerd waren korreltjes te voeren hoor. Het beestje liet zijn voerbakje ongemoeid. En lag na een paar dagen roerloos in de ren. :)

Mijn konijn eet geen gras, alleen "verdorde" takken en kattenvoer. Vooral de takken van de berk "Koivu" (de meest voorkomende boom in Finland).

Kjell

Kjell

• >250 berichten
  • 333 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 22:52

Ik wil er wel op passen, maar moet je wel naar antwerpen komen brengen, en breng ook wat pruimen mee ik geef dit weekend een BBQ
Wie niet slim is moet sterk zijn.

Ruben Kwast

Ruben Kwast

• >250 berichten
  • 824 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 augustus 2006 - 23:02

Mijn konijn eet geen gras, alleen "verdorde" takken en kattenvoer. Vooral de takken van de berk "Koivu" (de meest voorkomende boom in Finland).

Weet je zeker dat het wel een konijn is :) ? Probeer hem eens een wortel te voeren, als die dat niet eet zou ik toch even naar de dierenarts gaan :wink:
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Assassinator

Assassinator

• >1k berichten
  • 4546 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 augustus 2006 - 09:23

m'n kat heeft wel interesse  (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)

een konijn kan een kat keihard pwnen :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

Goemba

Goemba

• >25 berichten
  • 79 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 augustus 2006 - 12:55

m'n kat heeft wel interesse  (hoe konijn 't ervanaf brengt is weer andere vraag)

een konijn kan een kat keihard pwnen :)

Zeker mijn konijn :)

Rov

Rov

• >1k berichten
  • 2242 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 augustus 2006 - 13:55

Ik wil er wel op passen, maar moet je wel naar antwerpen komen brengen, en breng ook wat pruimen mee ik geef dit weekend een BBQ

Een WSF bbq, als eens iemand vraag om op zijn varken te passen :wink:.

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 08 augustus 2006 - 14:32

Wij zijn hier geen dierenasiel en tevens geen plaats voor slap gelul. -slotje-
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures