filosofie forum wil niet

Gebruikersavatar
Berichten: 579

filosofie forum wil niet

hoi,

kan niet reageren op einstein de fysicus... men eist speciale toegangsrechten :)


Hoe kan dat nou?


groetjes, Henriette

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: filosofie forum wil niet

Je probeerde te reageren in een topic dat zojuist naar de prullenbak is verplaatst.


'einstein de fysicus' is dezelfde persoon als iemand die zich al had geregistreerd en werd gebanned. De volgende personen zijn een en dezelfde: 'allah ho akbar', 'de gebande', 'superman 299792.458' en vervolgens 'einstein de fysicus'.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 579

Re: filosofie forum wil niet

Dank voor het snelle antwoord :)


Een echte doorzetter dus :) :)

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: filosofie forum wil niet

Wouter_Masselink schreef:Je probeerde te reageren in een topic dat zojuist naar de prullenbak is verplaatst.  


'einstein de fysicus' is dezelfde persoon als iemand die zich al had geregistreerd en werd gebanned. De volgende personen zijn een en dezelfde: 'allah ho akbar', 'de gebande', 'superman 299792.458' en vervolgens 'einstein de fysicus'.

Daar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 824

Re: filosofie forum wil niet

Waarom komt hij terug als ik vragen mag? Heeft hij een IP-ban gehad of een ban op naam (ik weet niet of zoiets bestaat). Ik hoop maar dat hij niet in een heel groot internetcafé zit, krijgen de moderators het nog druk :)
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: filosofie forum wil niet

Een account kan worden gedeactiveerd. Eventueel kan er ook worden besloten om een IP ban door te voeren.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 1.780

Re: filosofie forum wil niet

'einstein de fysicus' is dezelfde persoon als iemand die zich al had geregistreerd en werd gebanned. De volgende personen zijn een en dezelfde: 'allah ho akbar', 'de gebande', 'superman 299792.458' en vervolgens 'einstein de fysicus'.
En hoe zit het met dino zero?

En zijn het allemaal nieuwe alter egootjes van Ihsan?
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: filosofie forum wil niet

Johan2 schreef:En hoe zit het met dino zero?  

En zijn het allemaal nieuwe alter egootjes van Ihsan?
Goed punt! Hij probeert mij te bekeren tot de Islam via pm'etjes. Dit doet hij op de manier van rudeonline, vragen ontwijken etc.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: filosofie forum wil niet

Dit is niet dezelfde persoon. Als je een pm van iemand ontvangt die je niet wil hebben, dan kan je dit aan het beheer laten weten.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: filosofie forum wil niet

Een account kan worden gedeactiveerd. Eventueel kan er ook worden besloten om een IP ban door te voeren.


Even voor de duidelijkheid: accounts kunnen worden gedeactiveerd door moderators en dit kan dus heel snel gebeuren. een IP adres kan alleen door het beheer (Miels of Bro) worden geblokkeerd. Het duurt dus meestal even voordat een IP adres geblokkeerd is. In de tussentijd kan de persoon in kwestie dus vervelend gaan doen door steeds nieuwe accounts aan te maken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 4.546

Re: filosofie forum wil niet

Daar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar :) misschien dat je me er een

PMetje over kan sturen, wat hij wel niet allemaal stuurde? ik deed hetzelfde met een evangelische christenen, erg interessant.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: filosofie forum wil niet

Daar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar :) misschien dat je me er een

PMetje over kan sturen, wat hij wel niet allemaal stuurde? ik deed hetzelfde met een evangelische christenen, erg interessant.


Waarom? Ik vind dat er ook nog zoiets is als privacy, ongeacht of degene die het betreft vervelend is of niet.

De functionaliteit van jouw verzoek ontgaat me totaal.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: filosofie forum wil niet

Assassinator schreef:
Daar ben ik blij om. Hij stuurde mij allemaal vreemde pm'etjes.
ooo srry maar daar ben ik héél benieuwd naar :) misschien dat je me er een

PMetje over kan sturen, wat hij wel niet allemaal stuurde? ik deed hetzelfde met een evangelische christenen, erg interessant.


Waarom? Ik vind dat er ook nog zoiets is als privacy, ongeacht of degene die het betreft vervelend is of niet.

De functionaliteit van jouw verzoek ontgaat me totaal.
De pm's waren niet van zo'n discrete aard. Hij bevestigde alleen wat hij gepost had. Verder heb ik natuurlijk de pm's niet gekopieerd, ik had ze al verwijderd en als ik ze nog had zou ik het ook niet gedaan hebben, maar globaal gepraat over wat er in stond. Assassinator en ik vroegen ons af wat die mensen drijft.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 4.546

Re: filosofie forum wil niet

klopt inderdaad kombolpeter, ik wil graag de psyche van dat soort mensen onderzoeken, de drijfveer vinden etc etc. zeer interessant :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: filosofie forum wil niet

klopt inderdaad kombolpeter, ik wil graag de psyche van dat soort mensen onderzoeken, de drijfveer vinden etc etc. zeer interessant :)
Okee, het was me duidelijk dat dat precies het argument zou zijn dat je aan zou voeren. Al vraag ik me af hoe objectief de bespreking dan wel niet is. En ik vind de term "dat soort mensen" nogal denigrerend. Jij kunt nooit weten wat een ander ertoe beweegt om bepaalde dingen te doen zonder dat je het achtergrondverhaal, de jeugd, de levensloop van iemand kent.


Als ik het zo overdenk vind ik eigenlijk dat je, als je het al nodig vindt anderen te bespreken, dat je dat min of meer binnen gesloten muren dient te houden. Je kunt dat hypocriet noemen, maar ik zie het meer als een soort "de eer houden" aan degene over wie je het hebt.

Als je hier vrolijk en guitig neer gaat zetten dat je het zo leuk en interessant vindt om iemand te bespreken dan maak je van degene een soort "vrijwild", iemand die het niet verdient om met respect behandeld te worden. Je laat feitelijk iedereen weten dat je over iemand praat, dat je iemand "raar" vindt, dat je iemand feitelijk belachelijk vindt en daar met elkaar lekker over zit te kletsen. Dat in het openbaar neerzetten vind ik niet okee.


Het is allemaal niet zo zwart/wit, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer