[ingangsexamen tandarts] iq testjes

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 56

[ingangsexamen tandarts] iq testjes

Hallo,

Ik ben me aan het voorbereiden op het ingangsexamen arts tandarts, maar het lukt me niet om gelijkaardige iq testjes te vinden. Ik zoek dan vooral vragen (zoals op het examen gesteld) in de aard van:

1) Je krijgt een reeks figuren. Gevraagd is: welk van volgende figuren bezit of bezit niet een gemeenschappelijke kenmerk.

2) Dan zijn er nog heel wat taalvragen, hierbij denk ik aan analogieën, en wat past er niet in het rijtje.

Degenen die zich ook voorbereiden op het ingangsexamen, of anderen, kunnen jullie me verder op weg helpen?

Alvast bedankt.

xxx

Miss Science

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [ingangsexamen tandarts] iq testjes

Ik heb dat ingangsexamen ook meegedaan en weet dus wat je bedoeld.

Ik los vaak IQ testen op op internet in mijn vrije tijd, maar ik heb nog nooit oefeningen tegengekomen met die figuren.

Hier is anders een goede site voor je IQ te testen.(vind ik toch)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 4.502

Re: [ingangsexamen tandarts] iq testjes

Laat de vragen dan eens zien?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: [ingangsexamen tandarts] iq testjes

Die vragen krijg je niet mee, dus ik betwijfel het of miss science die heeft.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [ingangsexamen tandarts] iq testjes

Je kunt ook eens navragen bij het CLB (vroeger PMS), die hebben zeker relevante iq-testjes en zijn in principe ook bereid je te helpen met je studietoekomst :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 52

Re: [ingangsexamen tandarts] iq testjes

Gewoon googlen en met voorkeur op google.com want in het Engels vond ik er beter en meer dan in het Nederlands. Wel heb je dan weinig aan het taal-gedeelte.
And that's the way the coockie crumbles -Bruce Allmighty

Reageer