PM na verwijderde posts

Reageer
Berichten: 1.780

PM na verwijderde posts

- Bericht afgesplitst van deze topic. ~TD!


Heeft niets met het voorgaande te maken, maar past toevallig wel onder dezelfde titel: kunnen moderatoren die volledige bijdragen weghalen daar wel altijd een PM over naar de betrokkenen sturen. Ik verlang geen motivatie en ik hoef zeker niet te weten of de andere betrokkene is vermaand o.i.d., maar het zonder ruchtbaarheid spoorloos laten verdwijnen vind ik nu net weer het andere uiterste.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: PM na verwijderde posts

Omdat het inhoudelijk over iets anders gaat, heb ik je bericht toch afgesplitst.


Voor het deleten van kleine spam-posts zal meestal geen PM gestuurd worden, tenzij na herhaaldelijk verwijderen om net te wijzen op het spam-gedrag.

Bij grotere tussenkomsten van een moderator wordt de gebruiker meestal per PM op de hoogte gebracht, maar dat hangt gewoonlijk van het geval af.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: PM na verwijderde posts

Er komen hier heel regelmatig mensen die een paar onzinposts neer kwakken en die vervolgens nooit meer terug komen. Wanneer je bij iedere verwijdering daar een pm aan moet wijden kost dat heel veel extra werk. Wanneer het een gebruiker betreft die wat langer actief is wordt echter vaak wel een pm gestuurd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 1.780

Re: PM na verwijderde posts

Dat snap ik, spam, onzinposts, psychiatrische gevallen enz. Maar in het geval waar ik aan refereer denk ik dat ik een spammer - of in ieder geval iemand met zeer bedenkelijke denkbeelden, geuit in zelden meer dan 2 regels - bij z'n ballen had. Dat hoeft niet in de openbaarrheid, prima, maar laat het me dan ff weten.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: PM na verwijderde posts

Dat snap ik, spam, onzinposts, psychiatrische gevallen enz. Maar in het geval waar ik aan refereer denk ik dat ik een spammer - of in ieder geval iemand met zeer bedenkelijke denkbeelden, geuit in zelden meer dan 2 regels - bij z'n ballen had. Dat hoeft niet in de openbaarrheid, prima, maar laat het me dan ff weten.
Mja, mocht je op de "doop" topic doelen dan ben ik degene die zich schuldig heeft gemaakt aan het verwijderen van een post van jou (en twee andere posts) zonder verdere verantwoording. Die ik trouwens wel geschreven had, maar nog even niet wist wat ik ermee aan moest, gezien het feit dat jij en die andere gebruiker elkaar niet echt lekker liggen. Plaats ik verantwoording in feedback, krijg je ruzie. Plaats ik hem in de topic zelf, krijg je daar weer off-topic commentaar. Vooralsnog geen tijd om drie PM's te schrijven.

Vond die specifieke post niet echt wat jij zelf "polemisch" noemt. :wink: En daarnaast voor tweederde off-topic waarbij die andere twee posts (van andere gebruikers) volledig off-topic waren. De topic was weer, na pagina 1, tot rust gekomen. Ik zag er niets in e.e.a. op te rakelen. Wat mij ertoe noopte alle drie de posts naar de prullenbak te verwijzen in de hoop dat men misschien wel zou begrijpen waarom.

Maar je kon natuurlijk niet weten dat ik hem had verwijderd. Bij deze dus. Had het trouwens in de topic zelf wel in mijn laatste post vermeld! En sorry dat ik je (nog) niet een PM heb gestuurd!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 1.780

Re: PM na verwijderde posts

Wat mij ertoe noopte alle drie de posts naar de prullenbak te verwijzen in de hoop dat men misschien wel zou begrijpen waarom.
Deed ik dus ook, 't ging mij alleen om het melden. Maar goed, ik begrijp je dilemma en je hoeft me geen moeilijke, verklarende PM te sturen hoor. (Maar een gezelige is altijd welkom).
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: PM na verwijderde posts

:) Dank voor je begrip en ik zal het voortaan melden!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer