Springen naar inhoud

Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

• Log in om te kunnen reageren

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 22 augustus 2006 - 16:23

Dit draadje is speciaal bedoeld om slaap-/reisplaatsen te overleggen tbv de bijeenkomst september 2006.

Ik neem aan dat, net als de vorige keer, Miels en Bro weer slaapplaatsen ter beschikking hebben? Zelf opteer ik dit keer om te blijven pitten bij Miels (in plaats van terugrijden, mijn laatste restje vervoermiddel is enkele uren geleden gejat), mits hij me onder zijn dak wil hebben 8)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 augustus 2006 - 16:44

Ik wil ook graag reserveren bij Miels. Hopelijk kan ik nu wel bij de samenkomst aanwezig zijn. Moet er nog wel even vrij voor vragen van m'n werk, moet niet zo'n groot probleem opleveren.
"Meep meep meep." Beaker

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 augustus 2006 - 16:57

Ik zal ook een slaapplaats nodig hebben. In Eindhoven of op de route richting Utrecht.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 22 augustus 2006 - 21:18

Nog plek zat hier :) ik heb een hele woonkamervloer die gevuld kan worden met luchtbedden, dus... u roept maar!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44877 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 25 augustus 2006 - 19:13

Autoplaatsen beschikbaar vanaf Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen via Antwerpen naar Eindhoven. Een paar kilometer afwijken van de ideale route om iemand op te pikken is geen bezwaar. :) Ik wil wel uiterlijk 2300-2400 uur terugrijden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 augustus 2006 - 14:36

Autoplaatsen beschikbaar vanaf Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen via Antwerpen naar Eindhoven. Een paar kilometer afwijken van de ideale route om iemand op te pikken is geen bezwaar.  :) Ik wil wel uiterlijk 2300-2400 uur terugrijden.

Mss kan je mij wel oppikken als ik in je auto mag :) Maar ik moet dit nog altijd even bespreken met m'n ma [rr] Ik stuur je wel een pm ofzo :?:

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44877 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 augustus 2006 - 14:54

Ik weet niet of mijn fiestaatje cycloonbestendig is. Moet ik even navragen bij de dealer.... [rr]
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 augustus 2006 - 15:53

Mag ik (weer) opteren bij ome Miels? [rr] Dat sliep de vorige keer wel prima namelijk!
Appareo decet nihil munditia?

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 13 september 2006 - 14:07

Tussenstand: Ger, Bart en Lala blijven bij mij pitten. No problemo! Anders nog iemand? [rr]

Aangezien er ook weer ongetwijfeld een kroegentocht volgt is het misschien het handigst als jullie van tevoren naar mij komen om de spullen te droppen. Dan hoef je die 's avonds niet mee te zeulen door de stad.

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 september 2006 - 14:10

Oja, kroegentocht: heel vervelend ;-)
Appareo decet nihil munditia?

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44877 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 23 september 2006 - 13:13

Nog last-minutes Oost-Vlaanderen- Eindhoven v.v.??

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 24 september 2006 - 12:21

Bedankt Miels, je was een goede gastheer!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 september 2006 - 14:51

What he said ^^
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures