Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Dit draadje is speciaal bedoeld om slaap-/reisplaatsen te overleggen tbv de bijeenkomst september 2006.


Ik neem aan dat, net als de vorige keer, Miels en Bro weer slaapplaatsen ter beschikking hebben? Zelf opteer ik dit keer om te blijven pitten bij Miels (in plaats van terugrijden, mijn laatste restje vervoermiddel is enkele uren geleden gejat), mits hij me onder zijn dak wil hebben 8)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Ik wil ook graag reserveren bij Miels. Hopelijk kan ik nu wel bij de samenkomst aanwezig zijn. Moet er nog wel even vrij voor vragen van m'n werk, moet niet zo'n groot probleem opleveren.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Ik zal ook een slaapplaats nodig hebben. In Eindhoven of op de route richting Utrecht.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Nog plek zat hier :) ik heb een hele woonkamervloer die gevuld kan worden met luchtbedden, dus... u roept maar!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Autoplaatsen beschikbaar vanaf Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen via Antwerpen naar Eindhoven. Een paar kilometer afwijken van de ideale route om iemand op te pikken is geen bezwaar. :) Ik wil wel uiterlijk 2300-2400 uur terugrijden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Autoplaatsen beschikbaar vanaf Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen via Antwerpen naar Eindhoven. Een paar kilometer afwijken van de ideale route om iemand op te pikken is geen bezwaar.   :) Ik wil wel uiterlijk 2300-2400 uur terugrijden.


Mss kan je mij wel oppikken als ik in je auto mag :) Maar ik moet dit nog altijd even bespreken met m'n ma [rr] Ik stuur je wel een pm ofzo :?:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Ik weet niet of mijn fiestaatje cycloonbestendig is. Moet ik even navragen bij de dealer.... [rr]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Mag ik (weer) opteren bij ome Miels? [rr] Dat sliep de vorige keer wel prima namelijk!
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Tussenstand: Ger, Bart en Lala blijven bij mij pitten. No problemo! Anders nog iemand? [rr]


Aangezien er ook weer ongetwijfeld een kroegentocht volgt is het misschien het handigst als jullie van tevoren naar mij komen om de spullen te droppen. Dan hoef je die 's avonds niet mee te zeulen door de stad.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Oja, kroegentocht: heel vervelend ;-)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Nog last-minutes Oost-Vlaanderen- Eindhoven v.v.??
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

Bedankt Miels, je was een goede gastheer!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Slaap-/reisplaatsen bijeenkomst

What he said ^^
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Reageer