Springen naar inhoud

ANOVA, Tabelanalyse, elaboratie e.d.

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 04 november 2004 - 17:54

Hallo,
Momenteel studeer ik aan de UvT. Graag wil ik in de zomer mijn MTO bijspijkeren vandaar de volgende vraag:

Weet iemand waar ik in de zomer een cursus methode techniek en onderzoek kan volgen of iemand die in de zomer bijles wil geven? Het gaat dan om de onderwerpen elaboratie, ANNOVA, tabelanalyse, regressieanalyse, padanalyse e.d.

Met vriendelijke groet,
Elleke

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Smerrel

Smerrel

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 mei 2009 - 09:24

Hoi Elleke,

Ik studeer ook aan de UvT, Psychologie en ben vierdejaars. Ik heb zelf heel veel problemen met statistiek, daarom volg ik voor het aanstaande MTO-D tentamen een cursus van Dijs Brakels. Vorige keer heb ik zijn cursus gedaan voor MTO-E en met een weekje leren had ik een 7,5!
Op www.lucylovesmath.nl kun je jezelf inschrijven hiervoor! Voor mij heeft het gewerkt. Ook heeft een student aangeboden bijles te geven in MTO-D, voor de herkansing. (G.H.vanKollenburg@uvt.nl) Of hij goed is, weet ik niet maar het is het proberen waard. Ook kun je altijd contact opnemen met studentassistenten, zij willen je vaak (al dan niet tegen betaling) helpen als je problemen hebt. Een tijd terug heeft J.J.Vens(@uvt.nl) een studiegroepje opgericht voor MTO, weet niet of dat nog bestaat maar ook hem zou je kunnen mailen.

Succes ermee,
En mocht je een studie-maatje zoeken, ik houd me aanbevolen! Ik studeer graag samen :-)

Groetjes!

dirkwb

dirkwb

• >1k berichten
  • 4172 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 20 mei 2009 - 09:26

En mocht je een studie-maatje zoeken, ik houd me aanbevolen! Ik studeer graag samen :-)

En dat 5 jaar na dato?
Quitters never win and winners never quit.

Smerrel

Smerrel

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 mei 2009 - 14:08

En dat 5 jaar na dato?

Wat bedoel je daarmee?

TD

TD

• >5k berichten
  • 24049 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 mei 2009 - 15:18

Het bericht waar je op reageerde is bijna vijf jaar oud, de kans dat de vragensteller dit nog leest is erg klein ;)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Smerrel

Smerrel

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 mei 2009 - 00:55

Het bericht waar je op reageerde is bijna vijf jaar oud, de kans dat de vragensteller dit nog leest is erg klein :P

HAHAHA :P Dom, Dom, Dom!

Ben niet eens blond, kan je nagaan ;) Nouja, dan is het voor iedereen die er interesse in heeft hahah!
Bedankt dat je me er op wilde wijzen, anders zou ik nu gewoon overal op reageren ;)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures