Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 333

Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Net kwam ik een kerel tegen op een scootertje, die riep me dus ik ging erheen.

weet je wat hij vroeg, ......... heb je een meisje van 16 voor mij, ik vroeg excuseer..... hoe oud ben jij ?

hij zegt 16, ik zeg zet je helm eens even af.

die kerel zet zn helm af en ik zie dat die kerel zeker over de 32 is.

ik vraag die zijn pas die wil da niet geven, ik sleur die van zn brommertje op de grond en pak die bij zn slapen, die begint te roepen en er lopen mensen naar buiten en zeggen dat ik hem moet loslaten, ik zeg hey die vraagt een meisje van 16 aan mij die vuile kinderverkrachter, ik realiseerde me dat ik eigenlijk niks kon doen, en liet die kerel verder rijden.

nu kom ik thuis en realiseer me wat als het niet bij vragen blijft?

die kerel kan zomaar een meisje pakken en verkrachten ofzo.

dus ik ga terug op straat om te kijken of hij nog ergens in de buurt rondrijd, ik zie daar 2 jonge gasten van 13 14 ik vraag of zij die kerel niet hadden gezien.

en wonderbaarlijk zegt die ene ja vorige week vroeg die kerel me of ik een meisje van 16 voor hem had, in dezelfde straat waar ik hem net van zn brommer had gesleurd.

dus ik heb een getuige die ook weet heeft van deze viezerik zn zoektocht.

nu komt het, zou ik het recht in eigen handen nemen en die kerel laten verdwijnen of justitie zn werk laten doen en wachten tot er een meisje verkracht wordt ?

ze kunnen weinig doen op basis van rondvragen.

wat is de maximum straf dat hij kan krijgen ?

kan hij gestraft worden?

Ik weet niet of ik hem zelf ga zoeken, of dat ik het ga aangeven.

weet iemand hier iets meer over de wet in belgie en eventuele straffen.

en hij vraagt wel 16 jaar maar wat wil hij eigenlijk................. ik vind dit misselijkmakend.

ik weet niet waarom ik hem heb laten gaan.

ik stond op het punt van hem volledig te slopen toen die mensen buiten kwamen.

maar toen had ik nog geen getuige van de man zn daden dus heb ik uit schrik de kerel laten gaan.

Hij zei, die slaagt mij, dus ja met 4 getuigen en zijn woord tegen het mijne laat ik hem liever lopen dan te betalen voor zijn vieze kop.

zn brommertje rijd maar 25 dus als ik hem zie loop ik erachter, of niet?

of gewoon aangeven en het gerecht zn werk laten doen, wat totaal geen effect heeft, die man is ziek.

kan iemand me zeggen wat hem tenlaste kan worden gelegt via de belgische wetgeving, ik heb een getuige.

dank en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Nee, hij kan niet veroordeeld worden. Hoogstens kan jij veroordeeld worden (geweldpleging). Het is spijtig dat zo'n mensen los lopen maar zo moet je in ieder geval niet handelen.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

dan weet ik wat ik moet doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Het klinkt hard, maar als iemand je zoiets vraagt kan je hetbeste hem negeren ofzo. Anders breng je jezelf alleen maar in problemen, en dat is het laatste wat we willen! :)
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Negeren staat niet in mn woordenboek, laten we zeggen dat er morgen in het nieuws staat dat er een meisje verkracht of vermoord is vergeef ik het mezelf nooit.

dus doe ik wat het gerecht niet kan..... gerechtigheid.

ik weet dat ik er beter van slaap en dat niemand me het kwalijk zou nemen, buiten deze ***** wet natuurlijk.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Kjell schreef:Negeren staat niet in mn woordenboek, laten we zeggen dat er morgen in het nieuws staat dat er een meisje verkracht of vermoord is vergeef ik het mezelf nooit.

dus doe ik wat het gerecht niet kan..... gerechtigheid.  

ik weet dat ik er beter van slaap en dat niemand me het kwalijk zou nemen, buiten deze ***** wet natuurlijk.
Deze ***** wet zorgt er wel voor dat deze pedofielen, indien wettelijk en overtuigend bewezen, hard gestraft worden.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

kombelpeter schreef:
Kjell schreef:Negeren staat niet in mn woordenboek, laten we zeggen dat er morgen in het nieuws staat dat er een meisje verkracht of vermoord is vergeef ik het mezelf nooit.

dus doe ik wat het gerecht niet kan..... gerechtigheid.  

ik weet dat ik er beter van slaap en dat niemand me het kwalijk zou nemen, buiten deze ***** wet natuurlijk.
Deze ***** wet zorgt er wel voor dat deze pedofielen, indien wettelijk en overtuigend bewezen, hard gestraft worden.


overtuigend bewezen, dan moet die kerel eerst een meisje verkrachten ?

daar ga ik niet op wachten.

ik vraag aan de eerste jongens die ik tegenkom in de buurt of ze hem niet gezien hebben, en ze hadden hem weldegelijk gezien, dus die is hier echt opzoek.

aan het jagen naar succes, nu jaag ik op hem, ik ga niet wachten tot het overduidelijke gebeurt.

dan ga ik misschien in de bak, misschien niet, mn haat is groot genoeg om het risico te nemen.

je had deze kerel echt moeten zien om me te begrijpen, hij is ziek en vies.

Gebruikersavatar
Berichten: 754

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Als je er voor kiest om in de problemen te komen, ok. Maar voordat je iets onderneemt moet je nog eens goed nadenken. En het kan nog eens gevaarlijk zijn ook.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Morge naar de flikken en dan zie ik nog wel daarna

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

hij is ziek en vies
Dan heeft hij hulp nodig, geen lynchpartij. Je hebt bovendien een goede kans een volledig onschuldige gek in elkaar te slaan. Als ik iedereen in elkaar moest gaan timmeren wiens smoel me niet beviel had ik nog werk......

Dat hij wildvreemden op straat aanspreekt om te vragen naar meisjes van zestien toont aan dat hij niet goed snik is. Iemand die daar kwaad mee wil gaat niet bij iedereen daarnaar vragen, die plukt ze zo wel van de straat. De sukkel is gewoon zo maf als twee draaideuren, en mogelijk volslagen ongevaarlijk.

En als jij daar op die manier op af gaat, ben jij net zo maf, en nog gevaarlijk bovendien. Je doel, het beschermen van meisjes van 16 is te prijzen. De middelen die je daarvoor wilt gebruiken gaan alle proporties te buiten, vooral ook omdat er niet aantoonbaar iets te beschermen valt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

hij is ziek en vies
Dan heeft hij hulp nodig, geen lynchpartij. Je hebt bovendien een goede kans een volledig onschuldige gek in elkaar te slaan. Als ik iedereen in elkaar moest gaan timmeren wiens smoel me niet beviel had ik nog werk......

Dat hij wildvreemden op straat aanspreekt om te vragen naar meisjes van zestien toont aan dat hij niet goed snik is. Iemand die daar kwaad mee wil gaat niet bij iedereen daarnaar vragen, die plukt ze zo wel van de straat. De sukkel is gewoon zo maf als twee draaideuren, en mogelijk volslagen ongevaarlijk.

En als jij daar op die manier op af gaat, ben jij net zo maf, en nog gevaarlijk bovendien. Je doel, het beschermen van meisjes van 16 is te prijzen. De middelen die je daarvoor wilt gebruiken gaan alle proporties te buiten, vooral ook omdat er niet aantoonbaar iets te beschermen valt.
Ik heb nog nooit zoveel bullshit in 1 text gezien.

iemand met deze drang die er weken achter elkaar voor rondrijd is niet te vertrouwen, wat als hij waanhopig wordt, of merkt dat op zijn manier niet werkt, wat dan, geweld ? ja

volledig onschuldige gek ?

die kerel vroeg vorige week in dezelfde straat al aan die jongen hetzelfde, hoe kan jij zo iemand onschuldig vinden....

hij vraagt 16, maar wat denkt hij misschien niet......

mogelijk volslagen ongevaarlijk ? wat een bullshit, jij hebt geen kinderen neem ik aan.

ben ik maf als ik deze kerel zn leven beeindig of zn abiliteit van te wandelen ?

De wet kan niks doen in dit geval.

misschien psychiatrie, waarna hij gewoon terug wordt losgelaten.

en je zegt niet aantoonbaar iets te beschermen valt... ik heb het gezien ik kan het alleen niet aantonen aan de flikken die jongen van 13 heeft ook iets gezien, maar kan het ook niet bewijzen.

Hier in belgie hebben we al wel genoeg gezien van kinderverkrachters we hoeven echt niet nog eens in herhaling te vallen.

en die kerel is zo labiel dat hij het gewoon aan wildvreemden vraagt op straat, hoe groot moet die drang dan wel niet zijn ?

En jij noemt hem ongevaarlijk, en mij een psyco, omdat ik veel haat heb tegen pedofielen.

mijn gedacht is als je er nog maar aan denkt, dan verdien je het van en kogel te krijgen.

van kinderen blijf je af heel simpel.

Ik woon hier al heel mn leven in dit dorpje ik kan het niet begrijpen dat een man die hier niet woont naar minderjarige meisjes komt vragen.

Ik slaap daar niet goed van, wie weet heeft hij nu al een meisje ergens in een bos gesleurd, en vermoord.

is dit waar we op moeten wachten, om dan vervolgens die kerel in een hotelletje zn eten op de kamer te brengen, een paar boeken en rustig zn termijn laten opwachten tot hij terug vrij is, **** that, dat is niet waarom mensen belastingen betalen.

afmaken en weggooien die (mensen).

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Kjell schreef:nu kom ik thuis en realiseer me wat als het niet bij vragen blijft?

die kerel kan zomaar een meisje pakken en verkrachten ofzo.
Ja, maar dat weet je niet zeker.
nu komt het, zou ik het recht in eigen handen nemen en die kerel laten verdwijnen of justitie zn werk laten doen en wachten tot er een meisje verkracht wordt ?
Ik kan alleen maar hopen dat dit niet eens een serieuze vraag is, al vrees ik het ergste als ik je bericht doorneem. Natúúrlijk moet je niet "het recht in eigen handen nemen", wat ben je van plan te doen?! Je kunt het natuurlijk wel gaan melden, of dat veel zin heeft weet ik niet.
weet iemand hier iets meer over de wet in belgie en eventuele straffen.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat "het recht in eigen handen nemen" door de Belgische wetgever niet geapprecieerd zal worden, jij zal er voor opdraaien - niet de kerel.
wat een bullshit, jij hebt geen kinderen neem ik aan.
Laten we wel vriendelijk blijven en niet persoonlijk worden, oké?
ben ik maf als ik deze kerel zn leven beeindig of zn abiliteit van te wandelen ?
Je zou ook zelf in de problemen komen, het is een strafbaar feit en sowieso geen slimme actie.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 333

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Verstoppen jullie je onder je steen, ik zal mn hand in het vuur steken.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

Verstoppen jullie je onder je steen, ik zal mn hand in het vuur steken.
Ik noem het liever: "ons verstand gebruiken". Je kan gerust een oogje in het zeil houden of je ervaringen melden bij de lokale politie, bijvoorbeeld met die tweede getuige. Het is een gekke wereld met die rondlopende pedofielen, maar met mensen die het recht in eigen handen gaan nemen, wordt het alleen nog gekker - en vooral gevaarlijker.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Deze Pedofiel zelf terecht stellen ?

wat een bullshit, jij hebt geen kinderen neem ik aan
3 stuks, waaronder een dochter van inmiddels 18. En op basis van wat ik lees beschouw ik die ideeën van jou als gevaarlijker voor die drie dan de vermoedelijke mafkees op zijn brommertje.

Ik kan je verzekeren dat de kerel die daadwerkelijk mijn dochter iets aandoet als het aan mij ligt daar niet nog een keer de kans toe zal krijgen. Maar jij trekt voorbarige en bovendien zo te lezen verkeerde conclusies.
Morge naar de flikken en dan zie ik nog wel daarna
Die eerste vier woorden zijn verstandig.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten