Opvallende haar bij wenkbrauw

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.623

Opvallende haar bij wenkbrauw

Ik heb al een aantal maanden een opvallende haar bij m'n wenkbrauw zitten. De normale wenkbrauwharen zijn bruin van kleur en soepel. Maar dat ene haartje is wit of heel lichtbruin van kleur, stug, groeit als kool en is niet uit te roeien; ik heb al een aantal keer die haar geepileerd, maar binnen een paar weken issie gewoon terug. Wat is dat voor haar?

P.S. voor de mods: ik weet dat dit iets persoonlijks is, maar ik zie het niet als probleem en zeker niet iets waar je mee naar de huisarts zou moeten, dus ik ga er vanuit dat jullie hier geen slotje op gooien.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Berichten: 4.546

Re: Opvallende haar bij wenkbrauw

umm, gewoon een grijze haar?? ik heb dr ook al 2 gevonden (op mn 15de nog wel!!)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.972

Re: Opvallende haar bij wenkbrauw

umm, gewoon een grijze haar?? ik heb dr ook al 2 gevonden (op mn 15de nog wel!!)
ik heb ook grijze haren maar die zijn niet stug en groeien niet als kool zoals die van zpidermen

Berichten: 582

Re: Opvallende haar bij wenkbrauw

zpidermen schreef:Ik heb al een aantal maanden een opvallende haar bij m'n wenkbrauw zitten. De normale wenkbrauwharen zijn bruin van kleur en soepel. Maar dat ene haartje is wit of heel lichtbruin van kleur, stug, groeit als kool en is niet uit te roeien; ik heb al een aantal keer die haar geepileerd, maar binnen een paar weken issie gewoon terug. Wat is dat voor haar?

P.S. voor de mods: ik weet dat dit iets persoonlijks is, maar ik zie het niet als probleem en zeker niet iets waar je mee naar de huisarts zou moeten, dus ik ga er vanuit dat jullie hier geen slotje op gooien.
Ik heb ze ook. Ze groeien alleen niet echt hard. Niets om bang voor te zijn want mijn vader had ze ook.
Het eerste wiel was echt niet rond

Gebruikersavatar
Berichten: 310

Re: Opvallende haar bij wenkbrauw

ik had zo een keidun maar ook een superlang haartje op mijn borstkas (niet bij mijn tepels), maar echt nogal dicht bij mijn lever. Als ik dat uittrek komt dat na een paar weken terug, maar precies op een iets andere plaats, bv meer naar rechts of zo. Zeer vreemd :) (tis een wit haar, maar je ziet het bijna niet)

Reageer