Springen naar inhoud

College systeem

• Log in om te kunnen reageren

• Gast

Geplaatst op 07 november 2004 - 17:02

Wij moeten een debat houden over de stelling: In de klassen 5 havo en 6 vwo moet het collegesysteem worden ingevoerd.

wij zijn tegen deze stelling omdat de leerlingen dan erg veel zelfstandigheid krijgen wat een negatief effect heeft om hun leerprestaties.

wij zijn benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie voor an tegen argumenten zijn, zodat we die misschien kunne gebuiken

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Knownothing

Knownothing

• >250 berichten
  • 742 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 november 2004 - 17:08

Wat is een collegesysteem?
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

• Gast

Geplaatst op 07 november 2004 - 20:47

Wij moeten een debat houden over de stelling: In de klassen 5 havo en 6 vwo moet het collegesysteem worden ingevoerd.

wij zijn tegen deze stelling omdat de leerlingen dan erg veel zelfstandigheid krijgen wat een negatief effect heeft om hun leerprestaties.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen, dat dit erg goed zou zijn.

Voor mij was de stap eigenlijk té groot. In principe had ik vrijwel niets aan mijn gehele Havo opleiding.

Echter ik ben het met je eens dat het voor sommige personen van negatieve invloed kan zijn. Hierom zou het ook wel gecontroleerd moeten gebeuren, en minder vrijheid. Maar het principe werkt uitstekend!

Sven

• Gast

Geplaatst op 08 november 2004 - 16:42

en zouden jullie een oplossing hebben voor waar die colleges zouden moeten gegeven worden want de kosten van het bouwen is nogal hoog :shock:

BakkerBart

BakkerBart

• >100 berichten
  • 142 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 08 november 2004 - 17:26

haha bij de tweede fase was het toch de bedoeling dat iedereen zelfstandig aan het werk ging en je alleen contact had met je docent als je een vraag hebt... :shock:

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures