wie weet waar dit is

Moderator: Rhiannon

Berichten: 11

wie weet waar dit is

Afbeelding

wie weet waar dit is ik zoek me helemaal de blubber!!!

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

Afbeelding

weet iemand deze misschien ook????

thnx in advance!!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: wie weet waar dit is

We hebben al zo'n topic lopen, maar dan als een spelletje, in ditzelfde algemene dicussie-forum, "raad het land".

Maar het zou kunnen helpen als we de achtergrond van je vraag kenden: waarom/waarvoor moet je dit weten, in welke context, zouden de twee met elkaar te maken kunnen en hebben en zo ja wat zouden ze dan gemeenschappelijk hebben, weet je bijvoorbeeld of de eerste een regeringsgebouw is of wat anders, de tweede een fort of misschien een klooster, kortom zoektermen aandragen of uitsluiten kan helpen vinden. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

heeft geen enkele verbinding met elkaar, maar geloof wel enige relatie met dat andere topic nu ik er zo eens een kijkje genomen heb!!

ik kan uit beide foto's geen wijs uit en nogmaals heeft dus geen enkel verband met elkaar!!

Berichten: 1.780

Re: wie weet waar dit is

De eerste is de Hermitage (winterpaleis) in St. Petersburg, gezien vanaf de rivierzijde, een kant die zelden op foto's staat.

Voor de tweede zou ik eens googelen op Jemen.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

hmm cool dat was een goede... maare ehm nou die andere nog en ehm denk dat ik er nog een heb waar ikzelf niet uitkom!!!!

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

ik speel ergens anders een spel!!! vandaar dat ik hier af en toe om hulp kom vragen hehehehehehehehe

Berichten: 1.780

Re: wie weet waar dit is

Het is je vergeven.

Overigens lijkt het me een arabisch kasteel, dus zoek maar op historische plaatsen in bergachtige omgeving tussen west Afrika en Iran.
<i>Si vis pacem paralellum</i> (J. Goedbloed)

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

het was marokko.....

nou heb ik nog een foto te gaan en ehm tja.... moet hem ook nog effe uploaden!!

komt er zo aan hopelijk zijn er nog mensen die me kunnen helpen zo...

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

Afbeelding

dit is hem dan

greetz

Berichten: 824

Re: wie weet waar dit is

lijkt wel op de piramides del sal in chili

Afbeelding
Everything that can go wrong, will eventually go wrong

Berichten: 11

Re: wie weet waar dit is

sorry mensen toch nog eentje!!! dacht effe dat ik er al was maar heb er toch nog een gekregen!!! hopelijk kunnen jullie me hier weer bij helpen....

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: wie weet waar dit is

zuid- of midden-amerika.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: wie weet waar dit is

kweetniet schreef:sorry mensen toch nog eentje!!! dacht effe dat ik er al was maar heb er toch nog een gekregen!!! hopelijk kunnen jullie me hier weer bij helpen....

Afbeelding
Machu Pichu?
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Berichten: 4.546

Re: wie weet waar dit is

dat is zeker machu pichu ja
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Reageer