WSF Merchandise ideeen

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

WSF Merchandise ideeen

In het topic over WSF Kleding stond dit:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je behoefte hebt aan andersoortige merchandise.  Laat dat vooral even weten! Bij voldoende animo laten we met plezier nog andere producten (niet alleen kleding) bedrukken. Geef aub ook even aan hoeveel je ervoor over zou hebben.


KOFFIEMOKKEN!!!!. Vaker aan modellen werk gedaan Miels?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: WSF Merchandise ideeen

Koffiemokken zijn zeker een goed idee.


Verzendkosten voor een pakket tot 5 kg (niet aangetekend) binnen Nederland kost trouwens 5.50
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: WSF Merchandise ideeen

KOFFIEMOKKEN!!!!. Vaker aan modellen werk gedaan Miels?
(Jeroen's achterhoofd staat er trouwens ook op).


Koffiemokken inderdaad leuk.


Pennen (ben ik persoonlijk erg dol op). Beetje kwaliteitspen dan wel. Eentje waarvan je de vulling kunt vervangen.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: WSF Merchandise ideeen

Jeroen is ook al zo fotogeniek! :P


Misschien een idee: Wetenschapsforum stressballetjes :roll:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: WSF Merchandise ideeen

Veertje schreef:
Pennen (ben ik persoonlijk erg dol op). Beetje kwaliteitspen dan wel. Eentje waarvan je de vulling kunt vervangen.
Juist niet, jij hoeft zelf niet dagelijks aan dit forumte worden herinnerd door een pen. dn moet je dus juist wat reclamemateriaal hebben. Mar hebben we dat eigenlijk wel nodig? Google maakt al genoeg reclame voor ons forum lijkt me zo. Ik kan hier zo duizend pennen uitdelen, maar of dat een extra "klant" oplevert???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: WSF Merchandise ideeen

Het hoeft ook niet om de extra "klanten" te gaan. Het gaat mij meer om bestaande gebruikers, die graag een product willen hebben. Het gaat sowieso ons budget te boven om dingen gratis uit te gaan delen voor reclame, waar we inderdaad weinig aan zullen hebben. Het zijn meer leuke hebbedingetjes voor de enthousiaste mensen, en als er daardoor wat extra gebruikers bijkomen is dat leuk meegenomen. Maar dat is zeker niet de doelstelling.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.546

Re: WSF Merchandise ideeen

uhhh, wetenschapsforum rekenmachientjes, niet van die dure TI-38 apparaten natuurlijk, simpele dingetjes :roll: lijkt me nou echt iets voor het forum, lol :P
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: WSF Merchandise ideeen

Ik ben zo wie zo voor een koffiemok!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: WSF Merchandise ideeen

en ook WSF paperclips. Dat wordt wel heel klein bedrukken 8)
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: WSF Merchandise ideeen

Je kan misschien ook de print (het logo) online plaatsen zodat mensen het bijvoorbeeld op een tshirt kunnen strijken.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Berichten: 477

Re: WSF Merchandise ideeen

Mijn stem gaat toch naar wetenschapsforumbriefpapier.
'Moeder, is het al nacht?' vraag ik. Maar er is niemand. Ik ben alleen.

Berichten: 26

Re: WSF Merchandise ideeen

Ik vind het logo ook geschikt voor bierviltjes :roll: het is tenslotte al rond.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: WSF Merchandise ideeen

en ook WSF paperclips. Dat wordt wel heel klein bedrukken  8)

Yes Wouter-San we will print the rice with the logo. (Denk mr. Myagi achtige stem)


Maar Bierviltjes is ook erg gaaf. Alleen heb je er als los persoon niet zoveel aan, maar ik zie wel zeker daar het nut van in voor reclame doeleindes ed. Gewoon in het cafe van Nemo verspreiden, en andere sciency plekken.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 21

Re: WSF Merchandise ideeen

Een koffiemok zou wel leuk zijn, ook al drink ik geen koffie. Maar een pennenbakje is natuurlijk nooit weg :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: WSF Merchandise ideeen

Bart schreef:Koffiemokken zijn zeker een goed idee.


Verzendkosten voor een pakket tot 5 kg (niet aangetekend) binnen Nederland kost trouwens 5.50

Per 1 juni zijn de verzendkosten veranderd, pakketten tot 5kg zijn samengevoegd met de pakketten tot 10 kg en alles kost nu 6.20 euro.


Oftewel alle pakketten die niet door de brievenbus kunnen mogen tot 10 kg zwaar zijn en kosten altijd 6.20 euro
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Reageer