grappen met Einstein

Moderator: Rhiannon


Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: grappen met Einstein

:shock: Hij's grappig,maar volgens mij hoort dit topic hier niet thuis...(Maar verplaatsen kan ik hem ook niet)

Re: grappen met Einstein

het is hier altijd zo serieus, en het gaat hier er ook altijd zo stompzinnig aan toe met figuren die willen bewijzen dat Einstein het niet bij het juiste einde heeft. Tijd voor iets luchtigers dacht ik (waar einstein het ook niet bij het juiste eind heeft)

Nog een mop.

Een polynoom en e^x lopen over straat. Zien ze een differentiaaloperator over straat lopen.

Het polynoom wordt bang en roept: ik wil niet met em praten, hij breekt me af!

Zegt e^x: rustig maar, ik praat wel met hem, mij kan niets gebeuren, ik ben e^x.

Dus hij stapt op de differentiaaloperator af en zegt:

Hoi, ik ben e^x.

Zegt de differentiaaloperator: Hoi, ik ben d/dy

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: grappen met Einstein

Verplaatst naar algemene discussie.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: grappen met Einstein

Afbeelding
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 381

Re: grappen met Einstein

bcc schreef:Een polynoom en e^x lopen over straat. Zien ze een differentiaaloperator over straat lopen.

Het polynoom wordt bang en roept: ik wil niet met em praten, hij breekt me af!

Zegt e^x: rustig maar, ik praat wel met hem, mij kan niets gebeuren, ik ben e^x.

Dus hij stapt op de differentiaaloperator af en zegt:

Hoi, ik ben e^x.

Zegt de differentiaaloperator: Hoi, ik ben d/dy


Ik wou dat ik deze kon snappen. :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: grappen met Einstein

Heisenberg rijdt in zijn supersnelle bolide met hoge snelheid over de snelweg. Een politie-agent haalt hem aan de kant. Agent: "Weet u wel hoe hard u daarnet reed?"

Heisenberg: "Nee, maar ik wist wel precies waar ik was".

Hij is leuker na een avondje klemmen :shock: .

Re: grappen met Einstein

Echt gebeurd:Op een feest waren talrijke prominenten,waaronder Einstein en Marelyn Monrou.Ze was in gesprek met de geleerde en kwam op het volgende idee:moesten we nu samen eens een kind hebben met jou verstand en mijn uiterlijk,dat ware toch echt een idiale mens!Antwoord van Einstein:Heb je al gedacht aan het tegenovergestelde ?

Berichten: 683

Re: grappen met Einstein

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: grappen met Einstein

:shock:

Neem je dan stiekum aan dat c=1 ofzo?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 166

Re: grappen met Einstein

Ik denk dat je het te ver gaat zoeken.

men wil gewoon het globale uitzicht van E is iets maal iets tot de macht behouden, en daar dan "xtc" van maken :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: grappen met Einstein

Syd schreef:Heisenberg rijdt in zijn supersnelle bolide met hoge snelheid over de snelweg. Een politie-agent haalt hem aan de kant. Agent: "Weet u wel hoe hard u daarnet reed?"

Heisenberg: "Nee, maar ik wist wel precies waar ik was".

Hij is leuker na een avondje klemmen   :shock: .
hij is leuk :wink: :?: ;)
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 32

Re: grappen met Einstein

Echt gebeurd:Op een feest waren talrijke prominenten,waaronder Einstein en Marelyn Monrou.Ze was in gesprek met de geleerde en kwam op het volgende idee:moesten we nu samen eens een kind hebben met jou verstand en mijn uiterlijk,dat ware toch echt een idiale mens!Antwoord van Einstein:Heb je al gedacht aan het tegenovergestelde ?


Ik heb uit een boek vernomen dat het Isadora Duncan (een knappe, omstreden Amerikaanse danseres) was die aan George Bernard Shaw (een bekende, Engelse toneelschrijver) vroeg: "Stelt u zich eens een kind voor met mijn lichaam en uw geest." Waarop Shaw antwoorde: "Ja, maar veronderstel dat het mijn lichaam en uw geest had." Voor de grap zelf maakt het niets uit natuurlijk.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: grappen met Einstein

Afbeelding

biotechnologie levert ook leuke dingen op.... :shock:
Appareo decet nihil munditia?

Re: grappen met Einstein

Waarom stak de kip de Mobiusstrip over?

Om aan dezelfde kant te komen

De volgende moet wel in het engels:

Two atoms bump into eachother. The first one says: "I think I've lost an electron." "Are you sure?" Asks the second one. The first one answers: " I'm positive."

Reageer